
EY-ev tim za korisničko iskustvo od sada dio EY Studio+ inicijative

Sonja Lovretić i Ivan-Hrvoje Josipović, EY Hrvatska
Uključivanjem u mrežu EY Studio+, hrvatski tim dobiva dodatni okvir za rast i suradnju s kolegama iz cijelog svijeta
CX&Digital tim EY-a Hrvatska postao je dio EY Studio+, nove globalne inicijative tvrtke EY usmjerene na osmišljavanje i isporuku inovativnih rješenja u području dizajna, marketinga, prodaje i korisničkog iskustva.
Kako je objašnjeno u priopćenju, riječ je o strateškom iskoraku koji dodatno povezuje lokalnu stručnost s međunarodnom mrežom od tisuća profesionalaca, s ciljem poticanja rasta i digitalne transformacije u kontekstu sve većeg utjecaja umjetne inteligencije na poslovanje.
EY Studio+ okuplja više od sedam tisuća stručnjaka u više od 50 zemalja, uz podršku mreže od 400 tisuća EY profesionalaca. Inicijativa donosi human-centric pristup temeljen na dugogodišnjem iskustvu u kreiranju komercijalnih i transformativnih rješenja za organizacije širom svijeta.
Hrvatski CX&Digital tim EY-a započeo je svoj put kao dio akvizicije, kao i 37 sličnih timova unutar EY Studio+ inicijative. No, za razliku od uobičajenih integracija, ovaj tim se nakon akvizicije organski razvijao kroz godine, proširujući svoje kompetencije u području korisničkog iskustva (CX), korisničkog sučelja (UX), digitalnog marketinga, inovacija i razvoja softverskih rješenja.
– Ulaskom u Studio+ imat ćemo još više prilika pomoći klijentima da stvore korisnička iskustva koja donose stvarne rezultate – poručio je Ivan-Hrvoje Josipović, menadžer u CX&Digital timu.
– EY Studio+ za nas nije samo promjena imena, to je priznanje našeg pristupa koji spaja tehnologiju, kreativnost i poslovnu vrijednost. Radit ćemo još snažnije i povezanije kako bismo isporučili rješenja koja će imati konkretan pozitivan utjecaj na poslovanje naših klijenata – dodala je Sonja Lovretić, menadžerica u istom timu.
Uključivanjem u mrežu EY Studio+, tim dobiva dodatni okvir za rast i suradnju s kolegama iz cijelog svijeta, a integracija je usklađena s EY-evom globalnom strategijom 'All In' koja povezuje različita područja stručnosti.