
Lykke showroom: Mjesto gdje se miris, priča i umjetnost spajaju u jedno

Lykke tim
Lykke je hrvatski brend nakita s pričom, prepoznatljiv po personaliziranim medaljonima i simbolici koju svaki komad nosi
U srcu Zagreba, na adresi Palmotićeva 2, otvoren je Lykke showroom, jedinstveni prostorni koncept koji pomiče granice tradicionalne kupovine nakita i otvara vrata doživljaju u kojem uspomene, emocije i dizajn postaju jedno.
Lykke je hrvatski brend nakita s pričom, prepoznatljiv po personaliziranim medaljonima i simbolici koju svaki komad nosi. Od samih početaka, ideja brenda bila je jednostavna: ponuditi dar koji ima značenje i trajanje.
S godinama i stotinama ispričanih osobnih priča kroz nakit, postalo je jasno:
Lykke ne treba još jedan izlog, Lykke treba dom.
Upravo iz te spoznaje rođena je ideja o prostoru koji nije samo mjesto prodaje, već mjesto doživljaja, kutak s dušom, gdje se kupac ne poziva samo da bira, već da sudjeluje, uči i osjeća – rekli su nam osnivači brenda Darija i Krešimir Petrić.
Poseban fokus stavljen je na mirisni nakit, jedinstven u regiji, koji objedinjuje dizajn i osjetilni doživljaj, a svaki medaljon predstavljen je kroz vlastitu priču od inspiracije do emocije koju prenosi.
S novim prostorom, Lykke ne mijenja samo adresu, već donosi novu razinu iskustva u kojem će svaki kupac osjetiti toplinu doma i dobrodošlice te dobiti premium iskustvo biranja idealnog komada nakita za sebe. Personalizirani pristup svakom kupcu, kao i mogućnost stvaranja vlastitih kombinacija koje priču čine osobnom kroz savjetovanje i malu edukaciju o povijesti nakita, omogućit će kupcu da doživi jednu novu razinu kupnje.
Dizajn showrooma osmislila je Azra Salkanović, dizajnerica interijera.
- Klijent je imao želju da Lykke showroom bude osmišljen kao spoj male muzejske izložbe o povijesti mirisnog nakita, edukativnog dijela o simbolima i značenju nakita te emocionalnog prostora u kojem se uspomene pretaču u naslijeđe - kaže.
Vođena tim smjernicama inspiraciju sam pronašla u samim medaljonima, zaobljenim, taktilnim predmetima koji čuvaju mirise i uspomene. Elegantna arhitektura starogradskog stana omogućila nam je da pričamo o bezvremenosti i unutarnjoj ljepoti na jedan poseban i drugačiji način.
Svijetle tonove magnolije koristila sam kao vizualnu tišinu na kojoj proizvod i emocija mogu zasjati, a svaki detalj, od lukova do 3D reljefa nosi nježnu simboliku. Iako je proces bio izazovan, kad dizajn vodi srce, rezultat ne može biti ništa drugo nego prostor u kojem se ostaje duže nego što se mora - zaključila je Azra Salkanović.
Posebnu atmosferu Lykke showrooma upotpunjuje umjetnički rad Antonije Veljačić, samostalne umjetnice i animatorice iz Rijeke, koja je osmislila i izvela 3D cvjetni zid tehnikom akrilnih boja, inspiriran mirisnim medaljonima.
Vođena idejom da se osjet mirisa pretoči u prostor, Antonija je stvorila zid iz kojeg nježno izranja poljsko cvijeće, pretvarajući prostor u tiho, romantično okruženje za priče koje nakit nosi. Cvjetna kulisa zamišljena je kao livada koja je nakratko zastala u vremenu, obgrlila prostor i pustila emociji da prodiše.
- Odabrala sam jednostavno, samoniklo cvijeće, trputac, mak i aromatično bilje koje djeluje nenametljivo, prirodno i gotovo neprimjetno romantično. Kao da je oduvijek bilo tu, a sami proces stvaranja trajao je više od mjesec dana - ističe umjetnica.
Vizualni dojam dodatno pojačava prostorni miris ambera, stvarajući poveznicu između nakita koji čuva mirise i prostora koji ih evocira čime je showroom postao ne samo mjesto kupovine, već osjetilni i emotivni doživljaj.
U Lykke showroomu nema razdvajanja između umjetnosti, prirode i ljudi. Sve što ovdje osjetite kroz miris, teksturu, zvuk ili dodir, pažljivo je oblikovano da vas podsjeti: Ljepota je uvijek tu. Samo je treba prepoznati.
Više o Lykke nakita možete saznati na www.lykke.hr ili na prodajnim mjestima na adresi Palmotićeva 2 i City Center One East (etaža -1).



