Tvrtka dm-drogerie markt osvojio Best Employer Brand Awards Adria
Best Employer Brand Awards Adria 2025.
To je tvrtka koja čovjeka doista stavlja u središte svega što radi. Stoga ne čudi da je upravo dm proglašen najboljim poslodavcem
Best Employer Brand Awards Adria sve se više profilira kao najrelevantnije employer branding priznanje u regiji. Ovogodišnja dodjela ponovno je istaknula poslodavce koji su tijekom 2025. razvijali programe i projekte što grade povjerenje, dostojanstvo i smisao rada unutar svojih timova; vrijednosti bez kojih danas nema zdrave, uspješne ni održive organizacije.
Među laureatima posebno se istaknuo dm-drogerie markt d.o.o., čiji niz nagrada samo potvrđuje ono što mnogi zaposlenici odavno prepoznaju: dm je tvrtka koja čovjeka doista stavlja u središte svega što radi. Stoga ne čudi da je upravo dm proglašen najboljim poslodavcem Adria regije u 2025. godini.
Nataša Odak, voditeljica odjela Razvoja ljudskih resursa u dm-u, pojasnila je važnost ovakvog pristupa za dm-drogerie markt:
– Za nas ova nagrada ima duboko značenje jer potvrđuje da stručna zajednica prepoznaje trud koji ulažemo u stvaranje okruženja u kojem se djelatnici osjećaju viđeno, cijenjeno i uključeno. Employer branding nije kampanja, nego svakodnevna odgovornost, briga o ljudima, njihovom razvoju, dobrobiti i osjećaju pripadnosti. Ponosni smo što zajedno gradimo kulturu koja se temelji se na povjerenju i dijalogu - jer dm je više od posla, dm je zajednica. –
U vremenu kada tvrtke diljem Europe prolaze kroz duboke transformacije, poslovni uspjeh više se ne mjeri samo rastom prihoda ili inovacijama, već i sposobnošću organizacije da stvara održiva radna iskustva, razvija svoje lidere, njeguje psihološku sigurnost i gradi organizacijsku otpornost. To su područja u kojima se dm ove godine posebno istaknuo.
Osnivač Best Employer Brand Awards Adria, Vladimir Benić, ističe važnost ovakvih inicijativa za cijelu regiju:
– Organizacije koje se istinski bave ljudima, njihovim razvojem, dobrobiti i poboljšanju svakodnevnih iskustava, postaju snažnije, inovativnije i otpornije. Upravo zato nagrađujemo one koji stvaraju okruženja u kojima ljudi osjećaju pripadnost, smislen doprinos poslu i poštovanje prema njihovom radu. dm-drogerie markt je ove godine pokazao iznimnu zrelost i predanost i zato zasluženo nosi titulu najboljeg poslodavaca u regiji u 2025. –
Najnagrađivanija tvrtka ove je godine osvojila glavnu nagradu Grand Prix Adria, Grand Prix Hrvatska, nagradu za najbolju tvrtku u Sektoru maloprodaje te najbolju eksternu komunikaciju i najbolji event.
A1 Hrvatska je ostvarila odlične rezultate u kategoriji Najbolje digitalne komunikacije u kojoj dominira već nekoliko posljednjih godina. Uz navedeno, A1 Hrvatska osvojila je i nagradu za najboljeg poslodavca u sektoru telekomunikacija i Najbolju veliku tvrtku. Između ostalih aktivnosti koje se provode u ovoj tvrtki vrijedi izdvojiti suvremen i strateški dobro usmjeren program razvoja zaposlenika, koji je bitno iznad tipične razine razvojnih treninga u regiji. Po kvaliteti metodologije, dostupnosti coachinga i jasnoći kulture koju podupire.
Elixirr Digital nagrađen je za Najbolju srednju tvrtku, a Decode za Najbolju malu tvrtku. Elixirr Digital je zaslužio priznanje jer je svoj employer brand autentično uskladio s cjelovitom transformacijom kompanije stavljajući najprije naglasak na internu usklađenost i iskustvo zaposlenika. Decode se istaknuo radom na kulturi, stabilnim radnim okruženjem i aktivnostima koje podržavaju razvoj, rad sa iskusnim stručnjacima te prilikama za suradnjom s velikim globalnim tvrtkama.
Mojca Veselko iz Lidl Slovenija proglašena je najboljom employer brand managericom. Kulminacija je to višegodišnjeg, iznimno dosljednog i strateškog rada Lidl Slovenija na employer branding projektima koji svake godine postavljaju nove standarde kvalitete i inovativnosti u regiji. Lidl Hrvatska i Lidl Slovenija zajedno su nagrađene u zahtjevnoj i kompetitivnoj kategoriji Najbolje interne komunikacije za projekt usklađivanja korporativnih vrijednosti.
Petrol je nagrađen za Najbolju kampanju za zapošljavanje kojom su pretvorili stvarna iskustva prodajnog osoblja u snažan, autentičan narativ koji je preokrenuo izazov manjka radne snage i snažno povećao broj prijava za posao. Izgrađena na uvidima zaposlenika, izlaznim intervjuima te bliskoj suradnji marketinga, HR-a i maloprodaje, kampanja je zamijenila klasično oglašavanje poslova autentičnim, lokalnim pričama plasiranim kroz nacionalne i regionalne medije.
U FMCG sektoru najbolja tvrtka je i ove godine NELT Grupa. Triglav Grupa donijela je osvježenje u financijski sektor, prezentirajući sveobuhvatan projekt kojim su ujedinili kulturu na razini cijele Grupe, redefinirali korporativni i employer branding te iz temelja propitali učinkovitost HR procesa. Uz novo definirane propozicijske vrijednosti, moderniziranu komunikaciju i niz inovativnih inicijativa, Triglav Grupa je pokazala zrelost i ambiciju koja postavlja visoke standarde. Nagrađeni su i za Najbolju tvrtku u financijskom sektoru te su osvojili Grand Prix Slovenija.
Najboljom tvrtkom u tehnološkom sektoru proglašen je Erisccon Nikola Tesla, a istaknuo se sjajnim branding projektom i usklađivanjem korporativnog i employer branda te inovativnim aktivnostima razvoja. Uz sektorsku nagradu osvojili su i kategoriju Najboljeg studentskog programa za ulaganje u mlade talente kroz ljetni kamp i rad u Inventoriumu, naprednom laboratoriju za istraživanje, inovacije i umjetnu inteligenciju.
MOL Grupa je osvojila Grand Prix Mađarske i nagradu za Inovativnu employer brand aktivnost. Zapažen uspjeh ostvarila je i INA Grupa za sveobuhvatan program razvoja zaposlenika u Rafineriji nafte Rijeka. Program mikrokvalifikacija „Upravljanje procesnim pogonom u rafineriji nafte“, nastao u suradnji s Prirodoslovnom i grafičkom školom Rijeka, omogućava stjecanje stručnog znanja zaposlenicima, ali i vanjskim kandidatima, bez tehničkog obrazovanja.
Zagrebačka banka osvojila je nagradu za well-being program te za bankarski sektor. ZABA Family program konkretno pokazuje kako Zagrebačka banka svoje vrijednosti brige, odgovornosti i integriteta pretvara u životno relevantnu podršku zaposlenicima kroz sve faze života - od obitelji i roditeljstva do mentalnog, fizičkog, financijskog i psihološkog blagostanja.
Uvijek zanimljiva kategorija je Napredak u razvoju i implementaciji employer brand aktivnosti, a ove godine pobjednici su Infobip s opsežnim aktvnostima razvoja propozicijskih vrijednosti i novih karijernih stranica.
Hrvatski Telekom nagrađen je za svoj izvanredni CSR projekt „No Hate Speech“, kampanju koja potiče kulturu poštovanja i odgovorne komunikacije te osnažuje generacije Alpha i Z, ali i sve ostale, prepoznati, prijaviti i aktivno se suprotstavljati govoru mržnje u digitalnom i stvarnom svijetu. Uz to je nagrađen i za Najbolji employer brand tim s aktivnostima usmjerenima na poboljšanje suradnje i novim pristupom oko razvoja i operativne izvrsnosti podržane aktivnijom ulogom lidera. Transparentnost, povjerenje i timski rad temelji su takve transformacije koja oblikuje kulturu u kojoj učenje, rast i uspjeh donose neke nove prilike i utjecaj na poslovne rezultate.
Nagrada za najbolju employee experience aktivnost otišla je u ruke L’Oréal Adria za projekt digitalizacije HR procesa, koji pojednostavljuje, povezuje i osnažuje svaki korak u radnom ciklusu zaposlenika te unapređuje iskustvo rada jačanjem autonomije, povjerenja i kvalitetnije suradnje između zaposlenika, menadžera i HR-a.
Fabular je pobjednik u kategoriji Najbolji agencijski projekt za suradnju s Ericsson Nikola Tesla, a voditeljica brand strategije u Fabularu, Petra Despot Domljanović, održala je i predavanje na temu povezanosti korporativnog i employer brandiranja.
Stručni žiri ove je godine bio u sastavu: Aleksandra Kregar, Jelena Jelušić, Mirna Koričan Lajtman, Jelena Mucić i Vladimir Benić.
