Pandemija virusa COVID-19, potres u Zagrebu i rast paketnog poslovanja su ključni događaji koji su oblikovali našu poslovnu godinu. Pandemija je situacija bez presedana zbog koje smo u prvim danima posebnih mjera prilagodili naše operativno poslovanje i higijenske standarde koji obuhvaćaju zaštitu naših radnika, poštanskih i administrativnih ureda, te sortirnih prostora zajedno s vozilima.
Hrvatska pošta nije stala s poslovanjem ni jedan dan za vrijeme ove krize, a naši radnici su za vrijeme karantene bili jedni od rijetkih koji su nastavili hodati ulicama diljem Hrvatske, a starijima i potrebitima nerijetko su bili jedina poveznica sa svijetom. Našu ulogu u izvanrednoj situaciji maksimalno smo proširili u aspektu društveno-odgovornog poslovanja u sklopu kojeg smo sudjelovali u brojnim humanitarnim projektima i inicijativama u lokalnim zajednicama.
Uslijed potresa u Zagrebu zatvorena je upravna zgrada u Jurišićevoj koja je još uvijek van upotrebe. Preselili smo 300 radnika po drugim lokacijama u gradu i paralelno se uhvatili ukoštac s dvije velike krize, a potres je ubrzao naše planove o izgradnji nove administrativne zgrade u sklopu Novog sortirnog centra u Velikoj Gorici.
Paketno poslovanje je nakon višegodišnjeg kontinuiranog rasta doslovno eksplodiralo za vrijeme pandemije, ali mi smo priljev velikih količina paketa spremno dočekali zahvaljujući kapacitetima našeg sortirnog centra u Velikoj Gorici i preraspodjelom poštara i dostavljača koji su te pakete potom dostavljali na kućni prag.
Sve izazove i krize u proteklih pola godine odradili smo in-house i prebrodili ih sami. Veliki rast zabilježila je naša internetska trgovina Žuti klik, a suradnja s obiteljskim poljoprivrednim gospodarstvima koju smo započeli prije dvije godine, pokazala se iznimno značajnom u vrijeme krize.