Lidertrend
StoryEditor

Balenciaga slijedila primjer Bottega Venete i nestala s društvenih mreža

05. Srpanj 2021.
Balenciaga and Moncler storesfoto Shutterstock
Modni brendovi su očito procijenili da im je to držanje sa strane, mimo društvenih mreža, bolja taktika ako žele dobiti na važnosti i stvoriti osjećaj ekskluzivnosti

Tko nije na društvenim mrežama, to je kao da i ne postoji. To pravilo modernog digitalnog svijeta počeli su kršiti neki vodeći modni brendovi. Ako je suditi prema njihovim recentnim potezima, nova maksima je - želite li uvjeriti publiku da postojite i da ste važni, nestanite s društvenih mreža. Naime, prije tri dana, modni brend Balenciaga izbrisao je sadržaj sa svih društvenih mreža, a ranije ove godine Bottega Veneta ne samo da je izbrisala sadržaj već kompletne profile na svim popularnim platformama. Oba poteza su, očekivano, privukla pažnju javnosti koja ne prestaje pričati o tim potezima i proniknuti u razloge povlačenja s interneta.

Najava kolekcije

Brisanje sadržaja s društvenih platformi brenda Balenciaga koincidira s novom, haute-couture kolekcijom koju će modna kuća predstaviti 7. srpnja. Kako piše magazin Dazed, lako je moguće da su tim potezom Balenciaga i njen glavni kreativac Demna Gvasalia željeli stvoriti hype oko nove kolekcije, prve s predznakom 'couture' u posljednje 53 godine. Također, kako tvrde, moguće je i da je ovo najava novog odnosa modnih brendova i društvenih mreža koja se nakon desetljeća strastvene ljubavne veze pretvorila u distanciraniji, hladniji odnos u kojem su partneri zbog djece (pratitelja) korektni jedan prema drugome. Do potonjeg su zaključka novinari Dazeda došli upravo zbog spomenutog poteza Bottega Venete koji očito ne dobiva mnogo od egzistiranja na društvenim mrežama. Umjesto toga, preferiraju ekskluzivniji odnos s potrošačima, daleko od ekrana i wifija. Iako postoji rizik da će tako izgubiti pažnju generacije Z, jer su im tako mimo radara (oni zaista misle da postoji samo ono što je na društvenim mrežama), modni brendovi su očito procijenili da im je to držanje sa strane, mimo društvenih mreža, bolja taktika ako žele dobiti na važnosti i ekskluzivnosti.

20. travanj 2024 17:15