Lidertrend
StoryEditor

Bumble preuzeo francusku dejting aplikaciju Fruitz

08. Veljača 2022.
Ovisno o tome što traže na Fruitzu (vezu, seks na jednu noć…), korisnici biraju između ponuđenog voća tako da nema gubljenja vremena, točno se zna što usamljena duša očekuje ili što se od nje može dobiti

Popularna dating aplikacija Bumble čija je vrijednost nedavno procijenjena na preko 14 milijardi dolara, preuzela je francuski startup Fruitz. Relativno mladi brend u svijetu digitalnog 'dejtanja', Fruitz je posebno popularan među mlađom generacijom te funkcionira na sličnom principu kao Tinder. No, ono što privlači korisnike, a i čini je drugačijom od ostalih na tržištu jesu – četiri vrste voća (višnja, breskva, lubenica, grožđe). Ovisno o tome što traže na Fruitzu (vezu, seks na jednu noć…), korisnici biraju između ponuđenog voća tako da nema gubljenja vremena, točno se zna što usamljena duša očekuje ili što se od nje može dobiti.

Dejting katastrofe

Ta francuska aplikacija pokrenuta 2017. nastavit će poslovati neovisno od Bumblea, a uz njenu pomoć američki će dejting div proširiti korisnički bazu na mlađu populaciju.

– Julian, Fabrice i Arnaud su sjajni lideri koji su uspjeli kreirati jedinstven proizvod te izvrsno rezoniraju s publikom diljem Europe. Akvizicija će nam pomoći da proširimo svoje usluge i usredotočimo se na osnaživanje kvalitete ljudskih odnosa diljem svijeta – kazala je vlasnica Bumblea Whitney Wolfe Herd.

Izvršni direktor Fruitza Julian Kabab za medije je izjavio da je aplikacija rezultat njegovih 'katastrofalnih iskustava s dating aplikacijama'.

– Pojednostavljeno, draga osoba koju bih upoznao znala je imati potpuno drugačije namjere od mojih. Izraziti što točno tražite nije uvijek lako, jer strahujemo da će nas se osuditi. Posljedica toga bila je činjenica da nitko nije iskren sa svojim namjerama te gube svoje i tuđe vrijeme. Naša misija je bila ohrabriti korisnike da kažu što je to što oni žele – zaključio je Kabab koji će zadržati poziciju CEO i pod Bumbleovom kapom.

23. travanj 2024 08:54