Lidertrend
StoryEditor

Za božićne blagdane Chanel vam poklanja – povećanje cijena

08. Studeni 2021.
Mala klasična Chanel torbica poskupila je 16 posto na prosječnih 8,4 tisuće dolara, dok je kožnata torbica 2.55 sa zlatnim lancem skočila za 30 posto od prosinca 2020

U tjednima zagrijavanja za novu blagdansku sezonu, francuski luksuzni brend Chanel svoje je potrošače odlučio iznenaditi višim cijenama svojih proizvoda i to unatoč rastu prohoda. Preciznije, Chanel, baš poput grupacija Kering i LVMH, zabilježio je pad prihoda 2020. (17,6 posto), ali i najavio da će ovu godinu završiti s dvoznamenkastim rastom i rezultatima usporedivim s pred-pandemijskom 2019. 

Kako je nedavno prenio portal High Snobiety, mala klasična Chanel torbica poskupila je 16 posto na prosječnih 8,4 tisuće dolara, dok je kožnata torbica 2.55 sa zlatnim lancem skočila za 30 posto od prosinca 2020.

Neuvjerljivi glasnogovornici

Odjel za odnose s javnošću Chanela, uvjeravao je modne entuzijaste da se skok cijena odnosi samo na kultne modele – Timeless Classic i 2.55, dok će cijena drugih komada ostati ista. Također, objasnili su da, baš poput drugih modnih brendova iz svijeta luksuza, cijene redovno prilagođavaju uvjetima na tržištu i novim okolnostima poslovanja, a to su, u ovom slučaju, porast troškova proizvodnje i nabave sirovih materijala te oscilacija cijena na burzi.

Iako je, naglašavaju iz High Snobietyija, glavni financijski direktor Chanela u lipnju izjavio da još ne planiraju povećavati cijene, to se nije dogodilo. Upravo zbog toga, izjave glasnogovornika Chanela da će povećanje biti ograničeno na samo dva proizvoda, valja uzeti sa zrnom soli, jer tu odluku možda promijene već za koji mjesec.

22. studeni 2024 04:15