Ukratko
StoryEditor

Digital Reality - marketinška agencija specijalizirana za eCommerce

28. Svibanj 2021.
Ernest Antolović, Digital Reality

 Novo ime na hrvatskoj marketinškoj sceni je Digital Reality, digitalna agencija fokusirana na marketinške aktivnosti u eCommerceu. Ova zagrebačka tvrtka prepoznala je na tržištu potrebu za specijaliziranim uslugama marketinškog oglašavanja za tvrtke koje se bave internet prodajom.

– Tri su ključna područja za uspjeh webshopa: konkurentna ponuda proizvoda, efikasno posložene marketinške aktivnosti i dobro usklađeni procesi (logistika, customer service i slično). S obzirom da naš tim čine stručnjaci s dugogodišnjim iskustvom u izradi i upravljanju uspješnim webshopovima, pokrivamo sva navedena područja, ali s naglaskom na digitalne marketinške aktivnosti. Time klijentima nudimo specijalistička znanja koja obično nemaju u svojoj kompaniji i osiguravamo skaliranje, odnosno povećanje prodaje u online kanalu. Upravo ta specifična znanja i dugogodišnje iskustvo u internet prodaji ključna su prednost digitalne agencije fokusirane na eCommerce – objašnjava Ernest Antolović, direktor agencije Digital Reality.

– Više je profila klijenata kojima su namijenjene usluge Digital Realityja. Primjerice, to su tvrtke koje prvi put pokreću webshop. U tom slučaju pružamo kompletnu konzultantsku uslugu oko procesa pokretanja i izrade web shopa, odabira izvođača, dizajna i koncepta web trgovine. Po želji klijenta, suradnju nastavljamo s marketinškim aktivnostima gdje zajednički dogovaramo strategiju, ciljeve i aktivnosti.

Druga skupina su tvrtke koje već imaju aktivne e-trgovine, te su spremne za daljnji razvoj poslovanja. Ono što je naša zadaća u ovom slučaju je skaliranje – planiranjem, provođenjem i optimiziranjem marketinških aktivnosti širimo bazu kupaca, a samim time dižemo prihode webshopa – nastavlja Antolović i naglašava kako je u tom procesu najvažnije povjerenje između klijenta i agencije.

– Naš način rada zahtijeva blisku suradnju s klijentima. Mi ulazimo u svaki element poslovanja webshopa, dajemo prijedloge i savjete, te s klijentom ostvarujemo pravu partnersku suradnju – kaže Antolović.

24. travanj 2024 05:17