
Vozač može krov spustiti u dvije faze: najprije do stražnjeg stakla, a ako to nije dovoljno, u drugoj se fazi spušta do prtljažnika
Bivša generacija Smarta u ponudi je imala kabrioletsku verziju, stoga je, potpuno očekivano, isti model stigao i u novoj generaciji. U Hrvatskoj novi Smart još nije potpuno zaživio, ali to vjerojatno baš ne zabrinjava principala koji je istodobno oborio sve rekorde prodaje na ostalim svjetskim, znatno važnijim tržištima. Kabrioletska izvedba Smarta ima klasični platneni krov, koji je trenutačno u trendu.
U tri boje
Vozač pritiskom na prekidač ili ključem ako se nalazi izvan automobila može spustiti krov u dvije faze: prva se odnosi na micanje platnenoga krova do stražnjega stakla, tako da zapravo imate panoramski krov, ali bez stakla, a zatim, ako to nije dovoljno, u drugoj se fazi krov spušta posve do prtljažnika i zatim se s vozila skidaju dodatni elementi koji se spremaju u prtljažnik. Taj sustav već je viđen, primjerice, kod Fiata 500 i trenutačno je najpraktičniji kad su pitanju mali automobili. Krov dolazi u tri različite boje, plavoj, crvenoj i crnoj, a konačni odabir, naravno, stvar je osobnog ukusa, ili katkad neukusa. Kabriolet Smart doista je atraktivan automobil i realno ima i svrhu. Naime, kabrioletima se ipak najčešće vozite u gradu, gdje je, naravno, Smart apsolutni zakon. Njemački inženjeri dodatno su ojačali podvozje vozila kako bi bio otporan na torzijska savijanja.
Skuplji oko 3000 eura
Kad je riječ o motoru, i dalje će kao i kod tradicionalne izvedbe u ponudi biti jednolitreni atmosferski agregat od 71 konja te jači, 0,9-litreni s turbopunjačem koji razvija 90 konja. Kupci će moći birati između peterostupanjskoga ručnog mjenjača ili automatskoga s dvostrukom spojkom. Potonji je svakako preporučljiv jer, zapravo, do posljednje generacije nije ni postojao Smart s ručnim mjenjačem s obzirom na to da se tim vozilom vozite gradom. Možda su upravo zbog toga što je automatika došla više od šest mjeseci nakon lansiranja modela pojedini kupci odustali od novog Smarta misleći da ručni mjenjač nije primjeren. Točna cijena još nije poznata, ali računa se da bi trebao biti oko 3000 eura skuplji od izvedbe s tvrdim krovom.