Norvežani su proveli više od 30 sati čitajući uvjete korištenja za smartphone aplikacije u kampanji koju je povelo tamošnje tijelo za zaštitu potrošača.
Prosječni Norvežanin ima 33 aplikacije, rekli su iz vijeća za potrošače, čiji su uvjeti korištenja, kad se združe, dulji od Novog zavjeta. Da bi dokazalo "apsurdnu" duljinu opusa, Vijeće je organiziralo čitanje uvjeta s web stranica naglas u realnom vremenu, što je, prema izvješću BBC-ja potrajalo 31 sat, 45 minuta i 11 sekundi.
Nakon performansa u kojem su pročitani uvjeti za korištenje najpopularnijih aplikacija, uključujući Facebook, Netflix, YouTube, Skype, Instagram ili Angry Birds - industrija je pozvana da napiše kraće, jasnije smjernice i usvoji zajedničke standarde.
- Aktualno stanje uvjeta korištenja za digitalne servise graniči s apsurdnim - komentirao je Finn Myrstad iz Norveškog vijeća za potrošače.
- Njihov opseg, duljina i složenost znače da je gotovo nemoguće donijeti dobru i informiranu odluku.