
Tomislav Bilić: Nije dovoljan dobar proizvod, već i emocija iza njega

Poduzetnik Tomislav Bilić s voditeljem Rokom Kalafatićem u 3. epizodi Fintech Talksa
Otkrijte kako razmišljaju najbolji web trgovci, što najčešće rade krivo i koji fintech alati im stvarno pomažu u poslovanju
Ima li klasična web trgovina smisla 2025. godine? Može li mali domaći trgovac uopće konkurirati platformama poput Sheina, Temua ili Amazona? Jesu li fintech alati rješenje ili samo još jedan sloj komplikacije? U trećoj epizodi Liderova serijala Fintech Talks koji kreiramo u suradnji s kompanijom Monri Payments, odgovore na ova i brojna druga pitanja dao je Tomislav Bilić, osnivač i direktor Inchooa, jedne od najpoznatijih eCommerce agencija u regiji.
U razgovoru s novinarom i voditeljem Rokom Kalafatićem, Bilić otkriva što danas zapravo znači imati uspješnu online trgovinu, koja su najčešća pogrešna uvjerenja vlasnika web shopova, što nikako ne biste smjeli raditi na checkout stranici te zašto je rečenica 'samo da radi' obično uvod u skupi problem.
Ova epizoda donosi konkretne uvide za sve koji posluju (ili tek žele poslovati) online – od izbora fintech alata do razumijevanja digitalne generacije kupaca, njihovih očekivanja i ponašanja. Čut ćete i koje bi alate Bilić sam izabrao kada bi danas pokretao web trgovinu s jednim proizvodom, kao i što bi izričito izbjegao.
Uključite se u Fintech Talks i otkrijte kako nova rješenja mijenjaju naš odnos prema novcu – sada i u budućnosti.
Drugu epizodu Fintech Talksa možete poslušati na našoj mrežnoj stranici, Spotifyju i YouTube kanalu, a najzanimljivije isječke pratiti na Instagramu, TikToku, YouTubeu, Facebooku i LinkedInu.