
Vlatka Kuzmić: Profit nikad nismo stavili ispred kvalitete

Vlatka Kuzmić
Vlasnica Annapurne je sa suprugom u proizvodnju veganskih proizvoda krenula prije 24 godine, a danas proizvode tonu i pol tofua dnevno
Prije nego je 'plant-based' postao trend, Vlatka Kuzmić i njen suprug su iz čista uvjerenja odlučili pokrenuti proizvodnju ekoloških i veganskih proizvoda. Bilo je to prije pune 24 godina, u vrijeme kad potražnja za veganskim proizvodima praktički nije postojala i kad se bračni par, oboružan samo jednim štednjakom i dva lonca, bacio na proizvodnju. Danas njihova kompanija Annapurna zapošljava dvadesetak ljudi, proizvode za vlastiti brend, ali i robne marke i naručitelje diljem Europe te u portfelju drže preko 50 proizvoda od tofua i sejtana, veganskih kobasica i hrenovki pa do namaza od orašida, svi s ekološkim i organskim certifikatima.
U novoj epizodi Liderova podcasta ova je poduzetnica je novinarki i voditeljici Sandri Babić otkrila kako je izgledao rast njihove kompanije te kako su uspjeli zadržati kvalitetu i dobru cijenu te, unatoč konkurenciji i izazovima na tržištu, ne kompromitirati rast prihoda. Otkrila je koliko je uopće skupo proizvesti ekološki proizvod, zašto domaća poljoprivreda ne prati trendove i ne uspijeva proizvesti sirovine poput soje, kako su pandemija, a kako društvene platforme utjecale na njihov rast te – što publika uopće misli o veganskim kobasicama? Kuzmić je podijelila i koja bi tri proizvoda sa sobom ponijela na pusti otok te kakve ih sve prilike čekaju u budućnosti.
Nova epizoda Liderova podcasta dostupna je na našim mrežnim stranicama, Spotifyiju i YouTubeu, a najzanimljivije isječke možete pratiti na društvenim profilima Lidera.