U vrijeme kada nam je (samo)izolacija onemogućila uobičajeno proljetno buđenje, izlaske, druženje i reducirala poslovne aktivnosti, okrenuli smo se samo onome što nam je neophodno potrebno. Suzili smo pogled na najpotrebnije.
Poslovni tjednik Lider priprema redovni godišnji specijal Brendovi, čiji je izlazak planiran za 29. svibnja i jedna tema je istraživanje o brendovima koje bismo upotrebljavali vječno, da baš moramo suziti odabir na njih deset.
Pozivamo vas da sudjelujete u istraživanju odgovorom na anketu: Da samo s deset brendova morate provesti ostatak života, koji bi to bili? Kliknite na GUMB ispod i otkrijete nam bez kojih brendova ne možete!
Za inspiraciju: bez kojih prehrambenih, kozmetičkih, higijenskih, tehnoloških, medijskih, zabavnih, automobilskih marki teško možete zamisliti život? Ili vam možda na prvu na pamet padaju kućni uređaji, bijela tehnika, namještaj, nešto žestoko ili čak za zdravlje opasno?