Poslovanje DHL Ekspressa koronakrizom nije narušeno, dapače, narudžbe iz inozemstva i dalje rastu, a pretežito se odnose na fizičke osobe koje kupuju online. Do kraja rujna 2020., ukupan broj nedokumentarnih pošiljaka bilježi rast od 16 posto u odnosu na prošlu godinu, unatoč značajnom padu u ožujku i travnju.
- Naši poslovni rezultati za prva tri kvartala na razini su prošlogodišnjih, a porast broja pošiljaka pokazuju da je rast moguć i daju nam snage da se nosimo s izazovima narednih tjedana i mjeseci. S obzirom na očekivani vrhunac online kupovine tijekom blagdana i 'Black Fridaya', očekujemo nastavak rasta broja pošiljaka i težina i u zadnjem kvartalu – rekli su za Lider iz DHL-a.
U ukupnim prihodima, udio izvoza je bio 80 posto, a što se tiče prva tri kvartala ove godine, zabilježen je rast u iznosu od 1,5 posto u odnosu na isto razdoblje lani, dok je udio izvoza ostao na identičnoj razini kao i u 2019.
Na pitanje što očekuju u narednom razdoblju i je li ga uopće moguće planirati te imaju li razrađenu strategiju najboljeg i najgoreg scenarija iz DHL-a odgovaraju da im je Strategija 2025., pokrenuta u listopadu prošle godine, pomogla u prevladavanju krize uzrokovane koronavirusom.
- Pandemija je ubrzala trend e-trgovine. Zabilježili smo velika povećanja volumena u većini naših poslovnih segmenata potaknuta brzim rastom B2C e-trgovine. Naša mreža i korisnici, omogućili su da odgovorimo porastu potražnje u industrijama prirodnih znanosti i zdravstvu, potrošačkoj robi, tehnologiji i e-trgovini općenito. A to je povezano s digitalizacijom koja je dio Strategije 2025. – poručuju iz kompanije.
Tržišna situacija i dalje će biti izazov za tvrtku, ali prilagođavaju joj se slijedeći planove i strategiju, dok će fokus i u narednom razdoblju biti na unapređenju korisničkog iskustva.