Poslodavsi su shvatili da samo mentalno osnaženi zaposlenici mogu iznijeti teret koronakrize. Osim psihološkom potporom, motiviraju ih novčanim nagradama, raznim povlasticama te virtualnim druženjima, iskazujući svoju posvećenost razvoju zaposleničkog iskustva i angažmana, a i društvenu odgovornost. O darežljivim poslodavcima i zahvalnim zaposlenicima piše Kata Pranić.
Cosmin Vladimirescu, country manager Mastercarda za Hrvatsku i Rumunjsku, iskusni je menadžer srednje generacije potekao iz financijskog sektora, koordinira poslovanje tvrtke u obje zemlje, upravlja poslovnim odnosima s financijskim institucijama i ostalim tržišnim dionicima kontinuirano uvodeći različite inovacije. S njim je razgovarala Aleksandra Brzić.
Budući da tvrtke znatno utječu na stanje u društvu ne samo svojim proizvodima, uslugama ili zaposlenjem već i radnim uvjetima, brigom o zdravlju i okolišu ili poticanjem obrazovanja, društveno odgovorno poslovanje (DOP) postaje sve važnije i neizbježno. Zašto milenijci ne žele raditi za tvrtke koje ne mare za DOP otkriva Valentina Starčević.
Mnogo hrvatskih kompanija društveno odgovorno poslovanje (DOP), a pogotovo donacije za one najpotrebitije ili za projekte koji mijenjaju društvo nabolje, smatra integralnim dijelom poslovanja. Za Atlantic Grupu, Adris, T-HT, Hrvatsku poštu, Enna grupu, Konzum, ali i druge kompanije koje nismo mogli obuhvatiti ovom pričom, donacije su obveza da se barem dio profita koji ostvaruju na domaćem tržištu vrati zajednici u kojoj posluju i čiji su dio. Tko dijeli tiho, tko glasno, a tko bi davao još više saznala je Ksenija Puškarić.