A1 Hrvatska je predstavio novi oblik prodaje – A1 virtualni shop putem kojeg korisnici mogu preko video veze s agentima dogovoriti kupovinu mobilnog uređaja i informirati se o uslugama a da nisu fizički prisutni u maloprodajnom prostoru ove kompanije. A1 je prvi na domaćem i regionalnom telekom tržištu otvorio virtualni shop, a radi se o inovativnoj usluzi koja omogućuje korisniku u stvarnom vremenu razgovor s djelatnikom A1 koji ga preko video veze vodi kroz virtualni shop.
Virtualni shop je pokrenut u skladu s navikama korisnika čiji broj posjeta web stranici A1 godišnje raste 20 posto, a pritom najviše njih, čak 65 posto, koristi mobilni uređaj.
O prednostima ovakve usluge, na konferenciji za novinare, govorili su Ivana Marković, glavna direktorica za segment privatnih korisnika, A1 Hrvatska, i Ivan Skender, glavni direktor za transformaciju poslovanja, ljudske potencijale i korporativne komunikacije, A1 Hrvatska.
- A1 web stranicu kao glavni digitalni kanal mjesečno posjećuje milijun korisnika, bilježimo stalan rast posjeta i transakcije te smo pokrenuli A1 virtualni shop kako bismo našim korisnicima olakšali komuniciranje s našim agentima na kanalu koji im je najbliži – mobilnom uređaju putem video poziva u stvarnom vremenu. A1 virtualni shop je još jedno od naših pametnih digitalnih tješenja koja pridonose našoj viziji digitalnog društva – izjavio je Skender.
- Korisnici koji su isprobali uslugu oduševljeni su osobnim kontaktom s našim agentima koji mogu ostvariti iz udobnosti svojeg doma i vjerujem kako će ovakav model dodatno povećati zadovoljstvo naših korisnika – kazala je Marković ističući da su korisnici dobro prihvatili novo ime brenda, godinu dana od rebrendinga čak 98 posto korisnika prepoznaje A1 kao brend.