Nezaposlenost na Starom kontinentu rapidno raste zabrinjavajućim stopama zbog pandemije i njezinog utjecaja na gospodarstvo. Samo je u travnju u Europskoj uniji bez posla ostalo oko 400.000 ljudi, a strahuje se da će podaci za svibanj, koji još nisu obrađeni, biti i porazniji. Najpogođenije su zrakoplovne kompanije i automobilski sektor, ali i druge industrije koje najavljuju na tisuće i tisuće novih otkaza.
U Velikoj Britaniji tako, prema pisanju Euronewsa, na burzi bi se uskoro moglo naći oko 40.000 nezaposlenih samo iz velikih kompanija koje se ne mogu nositi s krizom. 10.000 ljudi planira otpustiti British Petroleum do kraja ove godine zbog pada potražnje. Prema mišljenju predsjednika Uprave Bernardu Looneyju, najviše će 'stradati' uredski zaposlenici, dok će radnici u proizvodnji ipak većim dijelom ostati na svojim radnim mjestima.
Otkaze su najavili i u luksuznom modnom brendu Mulberry, koji će otpustiti oko 25 posto svoje ukupne radne snage. Kako je riječ o brendu koji se oslanjao na proizvodnju u Britaniji, najveći dio otkaza bit će za zaposlene u toj zemlji. Zrakoplovna kompanija Swissport će, ni manje ni više, otpustiti 4.556 zaposlenika u Velikoj Britaniji i Irskoj koji rade u zračnim lukama. Neće se izvući ni British Airways, koji planira smanjiti broj zaposlenih za čak 12.000 ljudi zbog koronakrize i utjecaja na industriju putovanja. Tim putem ide i EasyJet koji otpušta 4.500 radnika, Ryanair dodatnih 3.000, jednako koliko i Virgin Atlantic. Kriza u industriji itekako se odrazila i na Airbus koji će smanjiti 10.000 radnika, jer su narudžbe počele kopniti.
Ništa nije bolja situacija ni u Francuskoj. Renault je najavio kako je prisiljen otpustiti 15.000 radnika zbog smanjenja potražnje za novim automobilima, što je dodatno potpomogla koronakriza. Od tih 15.000 poslova, u Francuskoj će 'stradati' oko 4.500 radnika zaposlenih u toj automobilskoj kompaniji, premda se Francuzi nadaju kako će baš oni izbjeći taj scenarij nauštrb Renaultovih radnika u drugim zemljama, jer je kompanija dobila od države pozajmicu u iznosu od pet milijuna eura, a o garanciji za poslove u francuskim tvornicma govorio je i predsjednik Emmanuel Macron.
Prva veća žrtva koronakrize u Njemačkoj mogao bi biti tour-operator Tui koji je najavio da planira otpustiti 8.000 radnika, no kako je njemačka Vlada njima osigurala pozajmicu od 1,8 milijardi eura, Nijemci se nadaju da se najgori scenarij neće ostvariti. No, za zaposlene u Lufthansi, nema previše nade, premda i njih Vlada neće baš ostaviti na cjedilu sa čak devet milijardi eura 'bail-out-a', kao višak je detektirano čak 22.000 zaposlenih. Ne piše se dobro ni za zaposlene u metalskoj industriji Thyssenkrupp, zasad se špekulira kako će se iz te kompanije otpustiti oko 3.000 ljudi.
Španjolska se također suočava sa crnim najavama. Japanski vlasnik Nissana najavio je kako planira zatvoriti tvornicu u Barceloni i kako će morati otpustiti 2.800 zaposlenih, na što su Španjolci reagirali burno i izašli na ulice.
Ni Skandinavci nemaju dobre vijest. Oko 5.000 radnih mjesta ukida Scandinavia Airlines, a jedina dobra vijest da će taj broj nezaposlenih ravnomjerno rasporediti švedski, danski i norveški zaposlenici.