Preporučeno
StoryEditor

Healthy lifestyle poslovna strategija hotela Arcotel Allegra Zagreb koja privlači goste

24. Kolovoz 2016.
Piše:
lider.media

Ljiljana Mikić generalna je menadžerica hotela Arcotel Allegra Zagreb, prvog lifestyle hotela u Zagrebu koji se od travnja u potpunosti okrenuo u pravcu healthy lifestyle-a koji su u svojem poslovanju i do sada podržavali. U suradnji s poznatim promotorom zdravog načina života Marijom Valentićem naglasak je stavljen na cijeli niz zdravih pogodnosti za goste, od posebno osmišljene tjelovježbe u HealthyFIT centru, preko personaliziranih tretmana i masaža, do različitih zdravih jelovnika za svako godišnje doba. Cilj ove suradnje je konstantan razvitak hotelske ponude u smjeru zdravlja, što u konačnici predstavlja i daljnji doprinos temi održivosti koja je već neko vrijeme važna stavka u načinu na koji Arcotel posluje. O ovoj temi razgovarali smo s Ljiljanom Mikić.

Zdrav način života, povratak prirodi, hrani koji su jeli naši djedovi i bake, redovita tjelovježba i pokušaj pronalaska mira i spokoja u ovim visoko stresnim vremenima sve više postaju način života, ali i nit vodilja brojnih marketinških kampanja koje u sebi nose odrednice zeleno ili zdravo. Je li i vama to bila idejna odskočna daska za formiranje nove poslovne strategije hotela Arcotel Allegra Zagreb?

- Nova poslovna strategija hotela Arcotel Allegra zapravo predstavlja produžetak projekta održivosti, kojeg su Arcotel Hoteli pokrenuli 2015. godine pod nazivom „Mali koraci, za veliki uspjeh“. Cilj navedenog projekta, kako mu i samo ime govori, provođenje je puno malih gesti, malih koraka u pravcu održivosti, kojima svakodnevno dajemo svoj mali doprinos velikom uspjehu - globalnoj borbi za očuvanje okoliša. U provođenju navedenog ne sudjelujemo samo mi kao djelatnici, već na isto pozivamo i vlastite goste, partnere i konkurenciju. Tako na brojnim lokacijama u hotelu možete pronaći savjete koji vas potiču na to da umjesto automobila koristite bicikl ili sredstva javnog prijevoza, da umjesto lifta pokušate što više koristiti stepenice i slično, a sve u cilju svakodnevnog osvještavanja važnosti zdravog i održivog načina života. Jedan od bitnih naglasaka u duhu održivosti stavljen je i na regionalnost pri izboru dobavljača, jer korištenjem namirnica lokalnih proizvođača voća, povrća, mesa i sl. također doprinosimo smanjenju CO2. Od prošle godine intenzivno radimo i na projektu „Give bees a chance“, u sklopu kojega Arcotel za svaku sobu za koju gost odustane od čišćenja, donira određenu svotu novca organizaciji za zaštitu pčela. U toj akciji je već prve godine sudjelovalo oko 4.900 hotelskih gostiju, te je sakupljeno oko 17 tisuća eura koji su predani organizaciji MUTTER ERDE (Majka Zemlja). Ne treba zaboraviti ni to da je naš hotel nositelj žiga „ZelEN – prijatelj prirode“, dodjeljenog od strane HEP-a, kao objektu koji koristi električnu energiju iz obnovljivih izvora.

Koliko je vama osobno važan taj healthy koncept? Uspijevate li ga se pridržavati u stresnom tempu koji kao generalna menadžerica gradskog hotela, pretpostavljamo, imate svakodnevno?

Aktivan i zdrav način života moji su mi roditelji osvještavali već od najranije dobi. Aktivno bavljenje tjelovježbom, koje prakticiram još od srednje škole, i danas predstavlja važan sastavni dio mog života, pa mogu reći da ona za mene predstavlja neki oblik „tjelesne higijene“ i pruža odličan odmak od svakodnevnog poslovnog stresa. Healthy koncept je na neki način i nastao kroz prizmu mog osobnog životnog stila, te ga kao takvog s još većim zadovoljstvom razvijam u suradnji sa svojim djelatnicima i kolegama, koji i sami iz dana u dan sve više uviđaju prednosti njegovih smjernica.

Što je, zapravo, novo u poslovanju hotela Arcotel Allegra? Koje su to novine koje uključuju zaokret prema zdravom životu?

Začeci Healthy koncepta uspostavljeni su još početkom 2014. godine, kada smo razmišljajući o tome kako ponudu seminara učiniti drukčijom i privlačnijom došli do ideje o tzv. Healthy Meeting-u. Tako smo teške namirnice s pauza za kavu, zamijenili laganijima i zdravijima. U same pauze uveli smo i kratke vježbe istezanja koje su gostima pružile dodatan polet za uspješan nastavak dana, a čime je započela naša suradnja s poznatim trenerom Marijem Valentićem. Kako su današnji trendovi sve više podređeni zdravoj hrani, te općenito zdravom načinu života, odlučili smo započetu suradnju s Valentićem dovesti na još jedan viši nivo. Tako je početkom ove godine Mario postao i naš partner na području fitnessa, čime smo usluge novog HealthyFIT by Mario Valentic centra počeli nuditi i vanjskim, a ne samo hotelskim gostima. Suradnja se nastavila i u pravcu zajedničkog oblikovanja zdrave ponude hrane i pića ili tzv. Healthy Fitness jelovnika koje redovito mijenjamo, usavršavamo i prilagođavamo pojedinim razdobljima godine. Cilj ove suradnje je redovito uvođenje noviteta koji se tiču zdravog načina života. Tako je ista obogaćena ponudom zdravog doručka, uvođenjem sasvim novih i još kreativnijih, zdravih pauza tijekom seminara te vikend aranžmanima koji pored zdrave hrane uključuju i jutarnje vježbe, pješačke ture na Sljeme i sl.

Kakav je feedback gostiju na healthy konecpt? Koji su dio ponude najbolje prihvatili?

Kao i svaki trend koji se tiče zdravog života, tako je i naš Healthy koncept izrazito pozitivno prihvaćen od strane ne samo domaćih već i stranih gostiju. Oni čak i tijekom poslovnih ili turističkih putovanja ne žele zanemariti brigu o svome zdravlju, dajući veliku važnost zdravoj prehrani te različitim oblicima tjelovježbe i kretanja. Naši gosti sve dijelove Healthy koncepta prihvaćaju sa sličnim oduševljenem, a najviše uživaju u zdravim Smoothie-ima, prefinim jelima s naše Healthy Fitness karte te uslugama centra HealthyFIT by Mario Valentić.

Što govori vaše iskustvo – koje su pretpostavke da jedan gradski hotel dobro funkcionira? Često se čuje u hotelskom biznisu da je za city hotele zapravo bitno samo jedno – lokacija, lokacija i samo lokacija?

Čistoća soba i objekta općenito, visoka kvaliteta usluge, ljubazno i profesionalno osoblje te idealan odnos između cijena i usluga, pri samom su vrhu popisa prednosti koje gosti očekuju prilikom izbora objekta za smještaj. No na prvom mjestu, posebno kada se radi o gradskim hotelima, doista i je lokacija. Upravo zbog toga gosti preferiraju naš hotel jer se smjestio na idealnoj poziciji između glavnog autobusnog i željezničkog kolodvora, samo nekoliko minuta pješice od glavnog gradskog trga, ali i najvažnijih poslovnih centara grada. To nas čini savršenim polazištem za turiste koji otkrivaju gradske znamenitosti te poslovne goste koji su svega nekoliko minuta udaljeni od lokacija koje su im svrha posjeta Zagrebu. Naravno, ukoliko i sve ostale ranije navedene prednosti nisu zadovoljene, niti najidealnija lokacija neće objekt učiniti uspješnim u poslovanju.

Primijetite li rast broja turista u Zagrebu prema bookingu? Koje su nacionalnosti vaši najčešći gosti?

Broj turističkih posjeta gradu Zagrebu u posljednjih nekoliko godina primjetno raste. S obzirom da se u velikom broju slučajeva radi o gostima prilično niske kupovne moći, isti u većini slučajeva radije biraju privatan smještaj, tako da hoteli, kada govorimo o turistima, još uvijek ne profitiraju u dovoljnoj mjeri. Da na hotelskom tržištu Zagreba postoji još uvijek i više nego dovoljno potencijala govori činjenica da je popunjenost svih hotelskih kapaciteta grada Zagreba u prvih sedam mjeseci 2016. godine bila ispod 50%. Naš hotel je u pogledu popunjenosti jedan od vodećih hotela Zagreba, jer smo uvijek za nekoliko postotaka iznad gradskog hotelskog prosjeka, kao i prosjeka hotela iste kategorije s 4 zvjezdice. U našem hotelu su do prije nekoliko godina prva mjesta uvijek zauzimali gosti iz Hrvatske, Njemačke i Austrije, s obzirom da s navedenih tržišta dolazi najveći broj naših poslovnih gostiju. Snažnim razvitkom tržišta Južne Koreje, ona je u turističkom pogledu postala apsolutni broj jedan po pitanju broja noćenja ostvarenih u našem hotelu.

Autor: Elizabeta Penić, Lollipop komunikacije

20. travanj 2024 12:44