Desetljećima su pivari svoje marketinške napore usmjeravali tako da pridobiju mušku populaciju - hrpa tetoviranih tipova pije pivo, a tu su i oskudno odjevene žene, ali čini se da pivari mijenjaju smjer. Procijenili su da je došlo vrijeme da se okrenu ženama. Anheuser-Busch InBev najavio je u ponedjeljak da, po prvi put u povijesti, rebrandira svoju Lime-A-Rita liniju koja će biti namijenjena isključivo ženama.
- Postoji svega nekoliko alkoholnih pića koja se povezuju sa ženama. Ne samo da će taj brend biti za žene nego su ga žene i kreirale - kazala je Selena Kalvaria, direktorica Lime-A-Rite za Business Insider istaknuvši kako se cijeli tim za rebrandiranje sastojao isključivo od žena. Reklamnu kampanju odradila je Tricia Brock, redateljica serija poput Tračerice, Narančasto je novo crno i Djevojke.
Otkad je AB InBev 2012. stavio na tržište Bud Light Lime-A-Rita, unatoč ‘muškoj‘ marketinškoj strategiji 65% kupaca bile su žene. Velikim zaokretom AB InBev pokušat će pridobiti žensku populaciju nakon dugogodišnjeg marketinškog zanemarivanja.
Prema Kalvarijinim riječima, Amerikanke godišnje popiju približno 20 milijardi litara vina i žestokih pića te 5 milijardi litara pive. Pivo je, dakle, manje popularno u ženskoj populaciji u Americi, a jedan od uzroka može biti i to što su reklamne kampanje oduvijek prilagođene privlačenju muškaraca. No, i to se mijenja. Stereotipne reklame u kojima dominiraju zavodljive žene istiskuje rodno neutralan humor.
- Potrošači se mijenjaju, društvo se mijenja i tu vidimo priliku da se i brend promijeni. Ako želimo ostati relevantni na tržištu, moramo ići u korak s vremenom, rekao je Alexander Lambrecht, potpredsjednik brenda Bud Light.
No, ne ostaje sve na marketingu, žele li privući žene, pivari moraju ponuditi slađe varijante pive.