Što i kako

Drastična promjena po tražilicama: Je li SEO je mrtav?

Sve je manje važno biti prvi na Googleu, a sve važnije biti među odgovorima koje nam nudi jedan od mnogih AI alata

Godinama proglašavamo smrt tradicionalnih medija i već smo se sto puta oprostili od tiska, radija i televizije. Ipak, svaki je preživio, transformirao se i pronašao svoje mjesto u digitalnom krajoliku.

Slično tomu, sada se pogreb priprema za još jednu ključnu disciplinu interneta: SEO – optimizaciju za tražilice. Ali, kao što smo već naučili, rijetko što na internetu zapravo umire; najčešće je samo riječ o refaktoriranju. Dolaskom generativne umjetne inteligencije način na koji ljudi pretražuju internet drastično se mijenja.

Ovaj članak je dostupan prijavljenim korisnicima.
Registrirajte se bez troška i otvorite vrata Liderova sadržaja – prvih pet zaključanih članaka svakog mjeseca čeka na vas.
Lider digital
čitajte lider u digitalnom izdanju