Četiri radionice u lipnju pomoći će vam da telefonske razgovore na engleskome jeziku vodite s lakoćom! Prve dvije radionice upoznat će vas s izrazima za postizanje i mijenjanje dogovora, a u druge dvije radionice naučit ćete kako pitati za određene informacije. Naučite ove izraze i telefon u ruke!
Telephoning: Making appointments
Telefonski razgovor na engleskome jeziku započinjemo pozdravom i predstavljanjem: Good morning/afternoon, Ivica speaking ili My name is Ivica, a možemo spomenuti i tvrtku u kojoj radimo i reći It’s Ivica from Accounting Ltd. Nakon predstavljanja osobi s kojom smo stupili u kontakt govorimo s kim želimo razgovarati pa možemo reći I would like to speak to Marina Horvat ili Could I have the sales department, please? Would i could koristimo kako bismo nekoga nešto pitali na pristojan način. Could you take a message, please? i Would you carry this for me, please? pristojniji su od Can you take a message? i Will you carry this for me?, zbog čega ih je posebno važno koristiti u razgovoru s poslovnim suradnicima.
Nakon što smo se predstavili i zatražili osobu s kojom želimo razgovarati, reći ćemo zašto zovemo koristeći izraze poput I’m calling about… The reason I’m calling is… Kako bismo se dogovorili za vrijeme i mjesto sastanka, opet ćemo koristiti could ili would i pitati Could we meet on Monday? Would Monday suit you? Is 9 convenient/ok? Na prijedloge poslovnoga suradnika odgovorit ćemo s That’s fine for me, No problem ili Sorry, I can’t make it then.
Pridružite nam se i idućega utorka i saznajte kako promijeniti dogovor i završiti razgovor!