Korisnike brine da će povećanjem znakova platforma postati mikroblogerska zajednica
Nakon što je predstavljen novi logotip Twitter Bluea koji izgleda kao da je ‘ispao‘ iz ere osamdesetih, Elon Musk najavio još jednu, veliku promjenu na društvenoj platformi. Kontroverzni je vlasnik s jednim velikim ‘DA‘ odgovorio na šuškanja u vezi povećanja broja dopuštenih slovnih znakova u jednoj objavi te tako potvrdio da će platforma doista broj znakova povećati za 14 puta – s 280 na 4000 znakova.
Prije pet godina tadašnji je izvršni direktor, Jack Dorsey povećao broj sa 140 na 280, a unatoč prvotnom otporu, korisnici su to promjenu brzo prihvatili.
Ovo nije prvi put da je Musk izjavio da će povećati broj znakova. Prije svega mjesec dana na sličan je upit korisnika odgovorio ‘tweetom‘ da razmišljaju o povećanju, ali do tisuću znakova.
Tri boje
Iako ta odluka još uvijek nije službena, korisnike brine da će se povećanjem znakova na četiri tisuće u potpunosti promijeniti priroda platforme. Umjesto da služi objavi ‘tweetova‘, kratkih komentara, praktički će postati zajednica mikroblogera, potpuno drugačije vrste kreatora sadržaja. Doduše, Musk je dosadašnjim poslovnim potezima pokazao da malo mari za mišljenja publike te da ne vidi interes u sačuvaju izvornog koncepta platforme.
Paralelno s potvrdom povećanja broja znakova, stigla je i vijest da Twitter Blue kvačica više neće biti samo ograničena na plavu boju već da će ubuduće postojati tri – plava, zlatna i siva. Plavu kvačicu dobit će korisnici koji su prošli proces verifikacije, zlatna će biti namijenjena brendovima, a siva vladinim službenicima i organizacijama.
Mjesečna pretplata koštat će osam dolara mjesečno, dok će korisnici iOS operativnog sustava (Apple) plaćati nešto više, 11 dolara.