
U obnovljenome Mercedesovu salonu kupci dobivaju jedinstven doživljaj

Marc Jurkovic
Renoviran prema standardima Mercedes-Benza, Mercedesov salon u Zagrebu javnosti je predstavljen kako i dolikuje – luksuzno i ekskluzivno
Na dobro poznatoj lokaciji, u Kovinskoj 5 u Zagrebu, tvrtka Emil Frey Auto Centar posluje već deset godina. Upravo prema najnovijim standardima renovirani Mercedesov salon kruna je te uspješne poslovne priče. Netom nakon raskošnog otvorenja i predstavljanja javnosti razgovarali smo s generalnim direktorom Emil Frey Auto Centra Marcom Jurkovicem.
Kako biste ocijenili otvorenje renoviranoga Mercedesova salona na adresi Kovinska 5? Koje ste posebne sadržaje pripremili za svoje uzvanike?
– Otvorenje novoga Mercedes-Benzova salona u Kovinskoj 5 proteklo je posve u skladu s brendom koji zastupamo, luksuzno i ekskluzivno. Naše uzvanike osobno je pozdravio vlasnik naše Grupe g.Walter Frey te podijelio svoje iznimno bogato iskustvo kad je u pitanju ne samo prodaja automobila po Europi nego i njegov vizionarski duh koji je naslijedio od oca, osnivača grupacije Emil Frey. Direktor MBGD-a za Afriku, Europu i Bliski istok g. Michael Stroband također je pozdravio sve okupljene i podijelio više o planovima Mercedes-Benzova brenda u našoj regiji. Za svoje goste pripremili smo izniman sadržaj uza sjajne izvođače, vrhunski kulinarski doživljaj, personaliziranu pripremu parfema na licu mjesta, baš kao što naši kupci mogu činiti u personalizaciji svojih vozila, izradu personaliziranog nakita, te smo predstavili novi CLA.
Koliko je trajala priprema i obnova salona te na koje ste promjene posebno ponosni u usporedbi s prijašnjim izgledom?
– Budući da je koncept novoga salona u svakom segmentu drukčiji u odnosu na stari, i radovi su bili kompleksniji te, naravno, rokovi za adaptaciju dulji. Od planiranja pa do realizacije prošlo je oko godinu i pol. Zbog bitnih razlika u odnosu na prijašnji salon bilo je jasno da će se rokovi ponešto produljiti.
Koliko, prema vašem iskustvu, dizajn i uređenje prostora utječu na ukupan doživljaj brenda i odluku kupaca pri odabiru vozila?
– Novim salonom prema posljednjim Mercedes-Benzovim standardima naši potencijalni, ali i postojeći kupci dobivaju full-service uslugu u kojoj danas uz luksuzna i ekskluzivna vozila dobivaju i jedinstven tretman te doživljaj brenda Mercedes-Benz. Stoga u Emil Frey Auto Centru vjerujemo kako možemo samo vjerovati u još bolje prodajne rezultate!
Na svečanosti ste predstavili novi model CLA . Možete nam reći više o njemu?
– Novi CLA nudi više kupcima u svakoj dimenziji: više prostora, više profinjenosti, više udobnosti, više inteligencije i više učinkovitosti u usporedbi s prethodnikom. To je najpametniji automobil koji je Mercedes-Benz ikada proizveo – i prvi model u potpuno novoj obitelji vozila. Svaki novi model bit će dostupan s električnim i visokotehnološkim hibridnim pogonom.
Što mogu očekivati kupci u idućem razdoblju za cijeli portfelj vaših brendova i usluga?
– Unutar Emil Frey Auto Centra uvijek se držimo postavljenih načela iz pisma osnivača naše Grupe Emila Freya kupcima te mogu samo reći da ćemo i dalje raditi i razvijati maloprodajne procese kako bismo svojim kupcima u svakom trenutku nudili maksimalnu razinu kvalitete, i to neovisno o brendu i lokaciji. Bilo da je riječ o Mercedes-Benzu, Citroënu bilo o Fiatu, kupci će pri posjetu našim salonima i servisima u Kovinskoj 5 i Kovinskoj 22 uvijek dobiti maksimalnu kvalitetu usluge i proizvoda. Kad je riječ o daljnjem razvoju EFAC-a na lokalnom tržištu automobila, iskoristio bih priliku kako bih podijelio našu viziju za iduće razdoblje u kojem upravo razvoj rabljenih vozila i limarije odnosno lakirnice smatramo dvama glavnim prioritetima, pri čemu ćemo uložiti sav svoj napor kako bismo ih dodatno razvili.
Nedavno ste proslavili deset godina uspješnog poslovanja u Hrvatskoj. Podijelite s nama retrospektivu protekloga desetljeća.
– Društvo Emil Frey Auto Centar osnovano je 5. srpnja 2013., ali zapravo počinje operativno poslovati s prvim danima 2024., i to s brendom Mercedes-Benz. Tijekom 2016. u Emil Frey Auto Centru integrirane su prodajne i postprodajne aktivnosti vezane uz marku Citroën. Potkraj 2020. proširujemo ponudu kompletnom ponudom ex FCA-ovih brendova Fiata, Abartha, Jeepa, Alfe Romea te marke DS Automobiles na lokaciji Kovinska 22.
Koji su planovi i ambicije za ovu godinu Emil Frey Auto Centra u segmentu maloprodaje automobilske industrije?
– Godinu 2025. vidimo kao vrlo izazovnu i neizvjesnu kada je riječ o maloprodaji. Naime, neizvjesnost je povezana s elektrifikacijom, dolaskom novih izazivača s Dalekog istoka, visokom inflacijom u Hrvatskoj, padom interesa za nova vozila na tržištu EU-a, daljnjim problemima s proizvodnim alokacijama, dijelovima… Sve su to elementi o kojima danas nemamo jasnu sliku kako će se u idućem razdoblju razvijati, a s druge strane znatno utječu na našu realizaciju. Kad su u pitanju naši planovi za 2025. i s obzirom na sve navedeno, možemo reći da smo u EFAC-u vrlo ambiciozni i svakako želimo podignuti svoje prodajne volumene na novim i rabljenim vozilima te realizaciju postprodajnim aktivnostima. Naime, uvjereni smo da posjedujemo vrhunske ljudske potencijale koji će nam omogućiti da prebrodimo to vrlo neizvjesno razdoblje na najbolji mogući način.



