Intervju s generalnim direktorom Emil Frey Auto Centra

U obnovljenome Mercedesovu salonu kupci dobivaju jedinstven doživljaj

Renoviran prema standardima Mercedes-Benza, Mercedesov salon u Zagrebu javnosti je predstavljen kako i dolikuje – luksuzno i ekskluzivno

Na dobro poznatoj lokaciji, u Kovinskoj 5 u Zagrebu, tvrtka Emil Frey Auto Centar posluje već deset godina. Upravo prema najnovijim standardima renovirani Mercedesov salon kruna je te uspješne poslovne priče. Netom nakon raskošnog otvorenja i predstavljanja javnosti razgovarali smo s generalnim direktorom Emil Frey Auto Centra Marcom Jurkovicem.

Kako biste ocijenili otvorenje renoviranoga Mercedesova salona na adresi Kovinska 5? Koje ste posebne sadržaje pripremili za svoje uzvanike?

– Otvorenje novoga Mercedes-Benzova salona u Kovinskoj 5 proteklo je posve u skladu s brendom koji zastupamo, luksuzno i ekskluzivno. Naše uzvanike osobno je pozdravio vlasnik naše Grupe g.Walter Frey te podijelio svoje iznimno bogato iskustvo kad je u pitanju ne samo prodaja automobila po Europi nego i njegov vizionarski duh koji je naslijedio od oca, osnivača grupacije Emil Frey. Direktor MBGD-a za Afriku, Europu i Bliski istok g. Michael Stroband također je pozdravio sve okupljene i podijelio više o planovima Mercedes-Benzova brenda u našoj regiji. Za svoje goste pripremili smo izniman sadržaj uza sjajne izvođače, vrhunski kulinarski doživljaj, personaliziranu pripremu parfema na licu mjesta, baš kao što naši kupci mogu činiti u personalizaciji svojih vozila, izradu personaliziranog nakita, te smo predstavili novi CLA.

Koliko je trajala priprema i obnova salona te na koje ste promjene posebno ponosni u usporedbi s prijašnjim izgledom?

– Budući da je koncept novoga salona u svakom segmentu drukčiji u odnosu na stari, i radovi su bili kompleksniji te, naravno, rokovi za adaptaciju dulji. Od planiranja pa do realizacije prošlo je oko godinu i pol. Zbog bitnih razlika u odnosu na prijašnji salon bilo je jasno da će se rokovi ponešto produljiti.

Koliko, prema vašem iskustvu, dizajn i uređenje prostora utječu na ukupan doživljaj brenda i odluku kupaca pri odabiru vozila?

– Novim salonom prema posljednjim Mercedes-Benzovim standardima naši potencijalni, ali i postojeći kupci dobivaju full-service uslugu u kojoj danas uz luksuzna i ekskluzivna vozila dobivaju i jedinstven tretman te doživljaj brenda Mercedes-Benz. Stoga u Emil Frey Auto Centru vjerujemo kako možemo samo vjerovati u još bolje prodajne rezultate!

Na svečanosti ste predstavili novi model CLA ​. Možete nam reći više o njemu?

– Novi CLA nudi više kupcima u svakoj dimenziji: više prostora, više profinjenosti, više udobnosti, više inteligencije i više učinkovitosti u usporedbi s prethodnikom. To je najpametniji automobil koji je Mercedes-Benz ikada proizveo – i prvi model u potpuno novoj obitelji vozila. Svaki novi model bit će dostupan s električnim i visokotehnološkim hibridnim pogonom.

Što mogu očekivati kupci u idućem razdoblju za cijeli portfelj vaših brendova i usluga?

– Unutar Emil Frey Auto Centra uvijek se držimo postavljenih načela iz pisma osnivača naše Grupe Emila Freya kupcima te mogu samo reći da ćemo i dalje raditi i razvijati maloprodajne procese kako bismo svojim kupcima u svakom trenutku nudili maksimalnu razinu kvalitete, i to neovisno o brendu i lokaciji. Bilo da je riječ o Mercedes-Benzu, Citroënu bilo o Fiatu, kupci će pri posjetu našim salonima i servisima u Kovinskoj 5 i Kovinskoj 22 uvijek dobiti maksimalnu kvalitetu usluge i proizvoda. Kad je riječ o daljnjem razvoju EFAC-a na lokalnom tržištu automobila, iskoristio bih priliku kako bih podijelio našu viziju za iduće razdoblje u kojem upravo razvoj rabljenih vozila i limarije odnosno lakirnice smatramo dvama glavnim prioritetima, pri čemu ćemo uložiti sav svoj napor kako bismo ih dodatno razvili.

Nedavno ste proslavili deset godina uspješnog poslovanja u Hrvatskoj. Podijelite s nama retrospektivu protekloga desetljeća.

– Društvo Emil Frey Auto Centar osnovano je 5. srpnja 2013., ali zapravo počinje operativno poslovati s prvim danima 2024., i to s brendom Mercedes-Benz​. Tijekom 2016. u Emil Frey Auto Centru integrirane su prodajne i postprodajne aktivnosti vezane uz marku Citroën. Potkraj 2020. proširujemo ponudu kompletnom ponudom ex FCA-ovih brendova Fiata, Abartha, Jeepa, Alfe Romea te marke DS Automobiles​ na lokaciji Kovinska 22.

Koji su planovi i ambicije za ovu godinu Emil Frey Auto Centra u segmentu maloprodaje automobilske industrije?

– Godinu 2025. vidimo kao vrlo izazovnu i neizvjesnu kada je riječ o maloprodaji. Naime, neizvjesnost je povezana s elektrifikacijom, dolaskom novih izazivača s Dalekog istoka, visokom inflacijom u Hrvatskoj, padom interesa za nova vozila na tržištu EU-a, daljnjim problemima s proizvodnim alokacijama, dijelovima… Sve su to elementi o kojima danas nemamo jasnu sliku kako će se u idućem razdoblju razvijati, a s druge strane znatno utječu na našu realizaciju. Kad su u pitanju naši planovi za 2025. i s obzirom na sve navedeno, možemo reći da smo u EFAC-u vrlo ambiciozni i svakako želimo podignuti svoje prodajne volumene na novim i rabljenim vozilima te realizaciju postprodajnim aktivnostima. Naime, uvjereni smo da posjedujemo vrhunske ljudske potencijale koji će nam omogućiti da prebrodimo to vrlo neizvjesno razdoblje na najbolji mogući način. 

Što razlikuje stari i novi Mercedesov salon

• Ambijent lounge tipa koji podsjeća na luksuzne hotelske lobije s vrhunskom zonom za opuštanje i luksuznim kafićem te pružanjem ekskluzivnog osjećaja gostoprimstva.

• Digitalizirani i interaktivni izložbeni salon s LED zidovima, velikim interaktivnim ekranima, mogućnost konfiguracije i personalizacije vozila koje zamjenjuju tradicionalne prezentacije vozila na licu mjesta.

• Smanjeni fizički prikaz vozila u kojem ona odsad imaju ulogu eksponata i koja se mogu posebno naglasiti te istaknuti 'individualnom' rasvjetom.

• Besprijekorno višekanalno putovanje kupca u kojemu oni mogu započeti svoje putovanje online i završiti ga u salonu ili obratno.

• Luksuzna personalizacija i taktilni doživljaj zahvaljujući studiju s uzorcima originalnih materijala (sample studio) koji kupcima omogućuje da osjete materijale i opcije boja uživo. Kao dodatak personalizaciji ondje su i privatni, posebni prostori za Mercedes-Benzove podmarke kao što su AMG, Maybach te EQ s jasno istaknutim elementima brenda.

• Kupac je više nego ikada u središtu prodajnog procesa, pri čemu se prelazi s klasične prodaje na savjetovanje i pružanje iskustva brenda. Uvođenje novih pozicija u maloprodaju kao što su product expert, media expert te star assistant samo su neke od novosti kako bi kupci maksimalno uživali u doživljaju.

• Digitalizacija procesa i poslovanje bez papira uz digitalno potpisivanje ugovora, financiranje, procjena rabljenih vozila, smanjena upotreba papirnate dokumentacije, procesi se realiziraju s pomoću tableta.

• Ceremonijalna i luksuzna primopredaja vozila koja se održava u posebno dizajniranome prostoru umjesto klasične isporuke na parkiralištu. Digitalno upoznavanje s funkcionalnostima vozila s pomoću aplikacija i virtualnih vodiča dodatno pridonosi luksuznoj primopredaji.

Lider digital
čitajte lider u digitalnom izdanju