Tvrtka Naše klasje poslala je svoj prvi šleper do vrha nakrcan svježom tjesteninom na poljsko tržište. Kupac je najveći poljski maloprodajni lanac, Biedronka.
Kako nam je ispričao Zoran Šimunić, vlasnik i direktor Našeg klasja, u Biedronku je otišlo blizu osam tona svježih fuža, šurlica i makarona brenda Aurelia. Svježa tjestenina, proizvedena u pogonu u Kupljenovu kraj Zaprešića, naći će se u nekoliko stotina odabranih Biedronkinih prodajnih mjesta (lanac, inače, ima preko tri tisuće prodajnih mjesta) u sklopu akcije Tjedan mediteranske hrane. Zanimljivo je da je do posla došlo na inicijativu poljskog trgovca.
Šimunić očekuje da bi ovaj ulazak na police Biedronke mogao biti početak njegova ulaska na novo tržište, za što je odličan trenutak, računajući na to da se dio poljskih potrošača upravo vraća s odmora iz Hrvatske. Stoga vjeruje da će s prvim isporučenim šleperom svježe tjestenine položiti test na poljskom tržištu.
Naše klasje u izvoz plasira oko 35 posto svoje realizacije, kako količinski tako i vrijednosno. Njegovi su proizvodi prisutni na desetak tržišta srednje i jugoistočne Europe, od Njemačke pa do Grčke.