Coca-Cola HBC doprinosi hrvatskom BDP-u sa 0,5 posto
Prema Studiji o socioekonomskom utjecaju kompanije, od svakog eura potrošenoga na Coca-Coline proizvode u hrvatskom gospodarstvu ostaje 71 posto
Teoretski je moguće da u Hrvatskoj postoji prodajno mjesto bezalkoholnih napitaka na kojemu nema Coca-Cole. To bi se dalo utvrditi jedino da postoji službeni statistički podatak o broju takvih prodajnih mjesta, ali ne postoji. No zato postoji podatak kompanije Coca-Cola HBC Hrvatska (CCHBCH) da se njezini proizvodi prodaju u više od 31 tisuće kafića, restorana, trgovina i drugih kanala, pa s velikom vjerojatnošću taj broj možemo uzeti kao pouzdan podatak o broju punktova u zemlji na kojima se prodaju bezalkoholni napitci.
Coca-Cola HBC Hrvatska dio je kompanije Coca-Cola HBC (Hellenic Bottling Company), jednog od najvećih svjetskih punjača proizvoda Coca-Cole, osnovane 2000. sa sjedištem u Ateni (današnje joj je sjedište u Švicarskoj). Na čelu je Coca-Cole HBC, kompanije koja posluje na 29 pretežito europskih tržišta, uključujući hrvatsko, Zoran Bogdanović, koji je karijerni uspon u kompaniji počeo upravo u Zagrebu (nije da se hvalimo, ali upravo ga je Lider u svome prvom broju, prije punih dvadeset godina, prepoznao kao jednog od mladih lavova među hrvatskim menadžerima).
