Iako su pritisnuti teškim uvjetima poslovanja, predsjednici uprava i direktori najboljih hrvatskih tvrtki nadaju se da će se uspjeti izboriti s inflacijom, visokim cijenama energenata i sirovina, ali i sve skupljim radom. Pred nama je vrlo teško poslovno razdoblje, no vjeruju da će uspješno odoljeti svim izazovima. Da im nade nisu neutemeljene pokazuju i poslovni rezultati. U sklopu ankete za Liderovih 500 najboljih o budućnosti poslovanja Hrvatske pošte progovorio je Dario Klemar iz dm-a
U protekloj poslovnoj godini dm je još jednom potvrdio lidersku poziciju na hrvatskom drogerijskom tržištu, uvelike zahvaljujući stalnoj prilagodbi tržištu i potrebama kupaca. Pokretanje dm online shopa i digitalizacija poslovanja pokazali su se ključnima u zadržavanju liderske pozicije. Tijekom ove poslovne godine nastavili smo uvoditi novitete te smo pokrenuli novu aplikaciju za pametne telefone 'Moj dm' kojom smo kupnju u dm online shopu učinili još jednostavnijom.
Uz digitalizaciju, ulaganje u modernizaciju i širenje prodajne mreže i dalje će biti najvažniji faktori razvoja maloprodajnog sektora, pri čemu će ulaganja morati pratiti principe održivog razvoja. Ovakva poslovna praksa donosi višestruke koristi, što se pokazalo i u situaciji poskupljenja energenata. Naime, provedbom projekta „Povećanjem energetske učinkovitosti i korištenja obnovljivih izvora energije do rasta konkurentnosti društva dm-drogerie markt d.o.o.“ koji je sufinancirala Europska unija iz Europskog fonda za regionalni razvoj smanjili smo godišnju potrošnju energije te povećali udio korištenja obnovljivih izvora energije.
U sklopu projekta na krovu Logističkog centra i na krovu garaže ugradili smo fotonaponsku elektranu, a energija koju proizvede 2010 panela namijenjena je pretežno vlastitoj potrošnji. Također smo modernizirali sustav rasvjete i kotlovnice, uveli smo sustav nadzora i upravljanja potrošnjom energenata te automatizaciju sustava grijanja i hlađenja.
U kontekstu porasta cijena i uvođenja eura, zadržavanje povjerenja kupaca ostat će prioritet maloprodaje. Povjerenje kupaca dm je ove godine opravdao ranijim uvođenjem dvojnog iskazivanja cijena, a našu predanost transparentnom poslovanju pokazali smo i pristupanjem Etičkom kodeksu Ministarstva gospodarstva i održivog razvoja. Uz to, dugoročno stabilne cijene osigurat ćemo i nakon uvođenja nove valute konceptom Dobre cijene u svako vrijeme kojim kupcima jamčimo da se povoljne cijene proizvoda neće mijenjati tijekom najmanje četiri mjeseca.