Tvrtke i tržišta

Fenomen mystery boxa: Izdašne svote za kupnju mačka u vreći

Od Avenue Malla do Tokija kutije iznenađenja pretvaraju kupnju u adrenalinsku igru na sreću, a potrošače u igrače

Zagrebački trgovački centar Avenue Mall prošloga je tjedna bio domaćin pop-up storea francuskog startupa King Colis, koji je Europi predstavio briljantan biznis-koncept. Ti lukavi poduzetnici po povoljnim cijenama otkupljuju neisporučene pakete, a zatim ih prema kilaži prodaju u privremenim (engl. pop-up) trgovinama.

Kupci, naravno, ne znaju što kupuju dok god ne otpakiraju misteriozni paket. Cijela ta priča obojena je brigom za okoliš, ali je, u biti, vrlo lukrativna i potpuno u skladu s vremenom i potrebama suvremenih potrošača za naletom adrenalina, instantnom gratifikacijom, ali i bijegom od stvarnosti.

Da je taj koncept uspješan, pokazala je zagrebačka pomama za kupnjom misterioznih paketa za koje se u redu čekalo i pet sati, a, kako je izvijestio Jutarnji list, jedna je gospođa za određenu kilažu tuđe pošte keširala nemalih 500 eura i – razočarala se. Njoj se rizik, nažalost, nije isplatio, ali zato fotografije drugih kupaca kojima se reklamira King Colis pokazuju da je za određeni iznos moguće dobiti, recimo, Pradinu torbicu ili laptop koji su znatno skuplji od cijene uložene u kupnju mačka u vreći.

BESPLATNO nastavite čitati ovaj članak
Registrirajte se bez troškova i otvorite vrata Liderova sadržaja. Prvih 5 zaključanih članaka vam poklanjamo svaki mjesec.
Lider digital
čitajte lider u digitalnom izdanju