Pet Network International

Iz Zagreba pokoreno pet tržišta, šesto na redu iduće godine

S više od 260 trgovina, više od 1700 zaposlenika te više od 200 milijuna eura prometa. PNI predvodi u pet zemalja jugoistočne Europe

Letimičnim pogledom na poslovne rezultate Pet Network Internationala (PNI), koji upravlja lancem trgovina Pet centar, mogli biste zaključiti kako je riječ o nestabilnoj tvrtki čiji prihodi neobuzdano skaču i padaju te koja, u suprotnosti s odličnim imidžem njezinih trgovina na hrvatskom tržištu, neobjašnjivo gomila gubitke. Međutim, da bi se razumjelo zašto podatke o PNI-jevu poslovanju ne treba uzeti zdravo za gotovo, treba proučiti cijeli kontekst u kojem ta kompanija posluje. Ružno pače (uvjetno rečeno) tada se pretvara u (bezuvjetno) krasnog labuda. Priča o Pet Network Internationalu u Hrvatskoj, naime, priča je o prerastanju lokalnoga poduzetničkog pothvata u regionalnoga giganta sa sjedištem u Zagrebu. S više od 260 trgovina u izravnom vlasništvu, više od 1700 zaposlenika te više od 200 milijuna eura prometa ostvarenog u prošloj godini PNI vodeći je igrač u maloprodaji proizvoda za kućne ljubimce u pet zemalja jugoistočne Europe. Izvršni direktor Timo Tervo nedavno je izjavio da je kompanija na tržištima na kojima posluje već preuzela sve što je bilo na prodaju i da sada razmatra šestu zemlju, u koju bi željela ući iduće godine. Koja će to zemlja biti, ne otkriva.

– Širimo poslovanje po svim trenutačnim tržištima i nastavit ćemo ekspanziju tržištima jugoistočne Europe – rekao nam je.

BESPLATNO nastavite čitati ovaj članak
Registrirajte se bez troškova i otvorite vrata Liderova sadržaja. Prvih 5 zaključanih članaka vam poklanjamo svaki mjesec.
Lider digital
čitajte lider u digitalnom izdanju