
Michal Senczuk (Studenac): Studenac gradi povjerenje i stabilnost kroz širenje i inovacije u maloprodaji

Michal Senczuk,
predsjednik Uprave Studenca
Fokus na kupca, digitalna transformacija i članstvo Hrvatske u OECD-u otvaraju nove prilike za rast
Veliki prostor za daljnji uspjeh uvidjeli smo analizirajući okruženje u kojem poslujemo tijekom ove godine. Sukladno tome, svoje ćemo napore dodatno usmjeravati prema edukaciji tržišta o tome koliko posvećenosti svim procesima stoji iza našeg poslovanja te o prednostima koncepta iz kojeg je nastala najrasprostranjenija i najbrojnija mreža trgovina u Hrvatskoj.
Istovremeno, sve više ulažemo u procese koji osiguravaju još bolju uslugu prema kupcu, unapređenje dostupnosti našeg asortimana u čitavoj mreži, kao i u razvoj naše privatne robne marke koja kupcima pruža kvalitetnu i cjenovno pristupačnu alternativu u svim kategorijama.
Na taj način odgovaramo na nove tržišne zahtjeve i jačamo našu konkurentnost, uz stalno podsjećanje da je kupac i dalje u središtu svega što radimo. Ulazak Hrvatske u OECD bio bi važan signal stabilnosti i usklađenosti s najvišim međunarodnim standardima, što dodatno jača povjerenje investitora i partnera.
Za Studenac, kao najveći maloprodajni lanac u zemlji i kompaniju koja se širi izvan granica, to bi značilo predvidljivije okruženje za daljnje širenje i ulaganja te lakši pristup najboljim praksama na međunarodnoj razini. I razdoblje bez izbora može se promatrati kao oblik stabilnosti, jer otvara prostor da se društvena energija usmjeri na konkretna rješenja i poteze, bez distrakcija koje izborni ciklusi ponekad donose.
Naša strategija se nije promijenila - planovi i ulaganja usmjereni su u ljude, širenje i modernizaciju maloprodajne mreže te unaprjeđenje lanca opskrbe. Naša je odgovornost osigurati kontinuitet u poslovanju i stabilnost za naše zaposlenike i kupce, neovisno o političkom kalendaru.