Mirko Mrakužić (dm): dm zadržava vodeću poziciju uz digitalnu inovaciju i društvenu odgovornost
Mirko Mrakužić, dm
Rast prodaje, ulaganja u online i offline kanale te održivi razvoj ključni za dugoročnu snagu i povjerenje kupaca
Tržišni uvjeti u kojima smo poslovali tijekom proteklih godina značajno su utjecali na cjelokupno gospodarstvo i na svakodnevne živote građana - od pandemije koronavirusa i poremećaja u opskrbnim lancima do uvođenju eura i ograničenih cijena. Sve te promjene pokazale su da se otpornost gradi na odnosu prema ljudima, a rezultati proizlaze iz jasne strategije. Za nas u dm-u to podrazumijeva razvoj usluga, rješenja i projekata koji zadovoljavaju potrebe naših kupaca, doprinose zajednici i osnažuju naše djelatnice i djelatnike.
O rezultatima tog pristupa najbolje govori činjenica da je dm i u prošloj poslovnoj godini zadržao vodeću poziciju na hrvatskom drogerijskom tržištu. Ostvarili smo rast svih ključnih poslovnih pokazatelja: promet je rastao za 17,46 posto, a nastavljen je trend rasta u online prodaji i u segmentu bezreceptnih medicinskih proizvoda.
U prošloj je poslovnoj godini broj kupaca koji u jednom danu posjete prodavaonice dm-a po prvi put premašio 100.000, što je potvrda da smo opravdali njihovo povjerenje. To smo postigli ulaganjima u razvoj prodajne mreže i dm online shopa te u trajno sniženje cijena u koje smo, u sklopu koncepta Dobre cijene u svako vrijeme, uložili više od pet milijuna eura. Uvođenjem digitalnog računa, samonaplatnih blagajni te omogućavanjem odabira vremena ekspresnog preuzimanja online narudžbi u prodavaonici, osigurali smo još bolju integraciju online i offline poslovanja.
Predanost društveno odgovornom poslovanju potvrdili smo sa 147 donacija vrijednih više od 439 tisuća eura, dok smo u prvom Izvještaju o održivosti u četiri poglavlja dali iscrpan pregled i analizu temeljnih područja djelovanja u koja dm integrira održive prakse, a sve s ciljem dugoročnog pozitivnog utjecaja na društvo i okoliš. U razdoblju pred nama nadamo se stabilizaciji inflatornih pritisaka.
Bez obzira na promjene na tržištu i u zakonodavnom okviru, dm će nastaviti poslovati imajući u vidu potrebe ljudi i zajednice, a ključnu će ulogu i dalje imati jasna vizija i strategija razvoja.
