
Modepack lansirao nove ekološke vrećice za commerce i kurirske službe

Jure Širić
Lignin, koji se povijesno smatrao otpadom u šumarstvu i poljoprivredi, sada se koristi za stvaranje održive ambalaže
Modepack je lansirao Lignin eCommerce vrećice, inovativan proizvod koji bi mogao preoblikovati industriju ambalaže. Rekao je to za Lider predsjednik Uprave te kompanije Jure Širić, dodajući da je taj proizvod izrađen kombinacijom jednog od najzanemarenijih prirodnih materijala i reciklirane prikupljene plastike.
U toj kompaniji, koja je među vodećim europskim proizvođačima ambalaže za eCommerce i kurirske službe, smatraju da te vrećice predstavljaju održivu alternativu i promjenu paradigme u znanosti o materijalima. Širić objašnjava da se lignin, koji se povijesno smatrao otpadom u šumarstvu i poljoprivredi, sada koristi za stvaranje visokoučinkovite, održive ambalaže.
– Zahvaljujući nedavnim dostignućima u razvoju biomaterijala iz švedske tvrtke Lignin Industries AB, Modepack je razvio eCommerce vrećicu koja spaja čvrstoću i ekološku odgovornost. Ovo nije samo još jedan ekološki prihvatljiv proizvod – riječ je o prekretnici prema zelenijoj budućnosti – kaže Širić.
Lignin eCommerce vrećice izrađene su od mješavine recikliranog LDPE-a (polietilen niske gustoće – termoplastika izrađena od monomera etilena) i Renola, obnovljivog termoplastičnog materijala dobivenog iz lignina – nusproizvoda drvne industrije. Ova inovativna kombinacija smanjuje emisije CO₂ za čak 60 do 70 posto u usporedbi s konvencionalnim vrećicama od plastike.
Širić kaže da se ušteda u emisiji postiže korištenjem obnovljivih sirovina, preradom industrijskog otpada, energetski učinkovitim proizvodnim procesima i mogućnošću recikliranja unutar postojećih LDPE tokova. Rezultat je izdržljiva vrećica sa smanjenim CO₂ otiskom i usklađenošću s ciljevima kružnog gospodarstva.
– S obzirom na sve jače regulatorne pritiske i rastuću potražnju potrošača za ekološkim rješenjima, takve vrećice odgovaraju na potrebe poduzeća koja žele poslovati održivo, a da pri tome ne žrtvuju funkcionalnost. Otporne na vlagu i iznimno izdržljive, idealne su za internetske trgovce i kurirske službe koji žele poboljšati svoju ekološku odgovornost i pružiti vrhunsko korisničko iskustvo – zaključuje Širić.