Danas se organizacije trude uvjeriti i privući ljude da rade upravo za njih i zato je važno iskustvo koje (potencijalni i trenutni) zaposlenici imaju s tvrtkom.
Takva se okolina ne kreira samo besplatnim voćem, stolnim nogometom, olakšavanjem tempa rada i pojačanom eksternom komunikacijom već strategijama vezanim uz dobrobit zaposlenika, uključivanjem različitih grupa ljudi (diversity and inclusion), ugodnim radnim prostorom i najvažnije – novim stilom vođenja.
Ukratko, tvrtke se trebaju potruditi da kreiraju takvo mjesto za rad gdje ljudi žele doći svaki dan i na kojem mogu dati maksimalan doprinos ostvarenju ciljeva kompanije.
Mapa znanja organizira seminar na temu: Employer branding – kreiranje snažnih i privlačnih organizacija, 3.7.2019. u hotelu Sheraton u Zagrebu. Predavačice su Sanja Petek Mujačić i Đurđica Preočanin Korica.
Na ovoj radionici bavit ćemo se temom što je to employer branding, te kako se uklapa u ostale HR i marketinške aktivnosti tvrtke, kao i cjelokupnu strategiju tvrtke.
Kroz radionicu ćemo razraditi i prikazati faze i elemente employer branding strategije, te sagledati što on znači iz HR, a što iz marketinške perspektive.
U drugom dijelu radionice, radit ćemo na konkretnim izazovima iz vaše organizacije na temu employer brandinga, privlačenja zaposlenika, interne komunikacije i kulture, gdje ćete imati priliku učiti direktno od predavača i međusobno od polaznika.
Više informacija o seminaru i prijavama možete pronaći na web stranici Mape znanja.