Autor: Cristina Constandache, Chief Revenue Officer u Rakuten Viber
Conversational commerce je već neko vrijeme popularan izraz i to s dobrim razlogom. Podaci pokazuju da je 86 posto ljudi spremno platiti više za bolje korisničko iskustvo – a brendovi mogu potaknuti konverziju kroz razgovore u messaging aplikacijama.
Zamislite kada bi vaš brend mogao 'razgovarati' sa svojim kupcima na prirodniji i bliskiji način. Budući da su korisnici navikli koristiti messaging aplikacije za razgovor s prijateljima i obitelji, ne moraju instalirati nove aplikacije – već jednostavno pošalju poruke. A s naprednijim messaging aplikacijama možete kupiti proizvode i usluge direktno putem aplikacije.
No najveća je prednost - personalizacija. Budući da je tako sveobuhvatna, conversational commerce vam omogućuje slanje preporuka, pomoć kod narudžbi te odgovaranje na pitanja prije i nakon kupovine. Što je usluga personaliziranija, veća je vjerojatnost da će se kupac vratiti – što je sveti gral za svaki brend. Ovo su osnovni alati unutar conversational commerce ponude:
Chatbotovi
Chatbotovi su poput automatiziranih agenata za korisničku podršku koji odgovaraju na upite kupaca – obrađuju narudžbe, daju preporuke, statuse dostave, omogućujući stvarnim osobama da se bave složenijim zadacima. Budući da omogućuju 24/7 brigu o korisnicima i ne zahtijevaju da ljudski agenti budu stalno dostupni, mogu biti vrlo učinkovit alat za korisničku podršku. Također koriste umjetnu inteligenciju i strojno učenje kako bi poboljšali korisničko iskustvo – ove im tehnologije omogućuju da odgovore i predvide pitanja kupaca, predlažu proizvode i usluge, personaliziraju iskustvo i prikupljaju korisničke podatke. Chatbotovi su posebno korisni ako tvrtka ima veliki broj pitanja putem korisničke podrške koja su repetitivna i jednostavna.