Life Hacks

Vibe marketing: Ne kupujemo proizvode, nego vibru

Pretraživanje pojma 'vibe marketing', koji stvara emocionalni indetitet i kulturnu važnost brenda, u posljednjih je godinu dana poraslo 686 posto

Na stranicama teniskoga The Rochambeau Cluba, koje izgledaju kao da ih je pomno dizajnirao glavom i bradom redatelj Wes Anderson, mogu se pronaći ključne informacije o aktivnostima, sofisticiranim francuskim jelima koja se poslužuju elitnim klupskim članovima, pa čak i o temperaturi terena te dostupnim trenerima. Pretražujući ih, točno možete zamisliti preplanule, otmjene tenisače i tenisačice dubokoga džepa koji razmjenjuju loptice na savršeno pokošenim travnjacima, a onda dokoličare uz dobar trač i čašu rashlađenog vina.

Iako je tako lako zamisliti The Rochambeau Club, osjetiti tu vibru koja nalikuje na onu iz kataloga Ralpha Laurena zlatnih devedesetih i poželjeti biti dio te priče, prava je istina da on – uopće ne postoji.

Ovaj članak je dostupan prijavljenim korisnicima.
Registrirajte se bez troška i otvorite vrata Liderova sadržaja – prvih pet zaključanih članaka svakog mjeseca čeka na vas.
Lider digital
čitajte lider u digitalnom izdanju