Žene u biznisu

Kada čujete 'žena je ženi vuk' navedite dobre osobine vučica

Lider već 15 godina organizira konferenciju 'Žene u biznisu' na kojoj, već tradicionalno, predstavljamo listu 300 najmoćnijih

Unatoč brojnim primjerima žena koje uspješno upravljaju i najvećim svjetskim kompanijama, posebno u teškim ekonomskim prilikama, njihov je udio u ukupnom zbroju visokog i višeg menadžmenta poprilično skroman.

Upravo zato Lider već 15 godina organizira konferenciju 'Žene u biznisu' kojom želimo istaknuti uspješna iskustva i na kojoj okupljamo i povezujemo poslovne žene, vlasnice, direktorice i menadžerice kompanija u Hrvatskoj, regiji i šire te im pružamo priliku za networking.

Konferencijom želimo motivirati žene na nove pothvate te ujedno potaknuti inicijativu za povećanje zastupljenosti žena na najvišim položajima. Uz to, i danas ćemo, već tradicionalno, predstaviti listu 300 najmoćnijih žena te dodijeliti nagrade za 'top 10' najmoćnijih žena hrvatskog biznisa.

Okupljene je na 15. konferenciji 'Žene u biznisu' uvodnim govorom pozdravila direktorica Lider medije Bojana Božanić Ivanović koja je istaknula jedan vrlo važan problem u kompanijama, a to je da je ona da je 'žena ženi vuk'.

Žene u biznisu 2025. Bojana Božanić Ivanović

Žene u biznisu 2025. Bojana Božanić Ivanović

- Zašto imamo osjećaj da je žena ženi vuk i zašto mislimo da ne postoji ženska solidarnost? Zato što često žene brane svoju poziciju držeći druge žene na distanci i to je rezultat situacije u kojoj se nalaze jer je na vrhu toliko malo mjesta da ulaze u surviver mode – rekla je Božanić Ivanović. Dodala je i da od šefica očekujemo više empatije nego od muškaraca, a kada se to ne dogodi razočaraniji smo.

- Sukob žena često spada u kategoriju cat fighta, a kada se sukobe dva muškarca onda je to borba lavova ili tigrova. Ako su žene ambiciozne onda su teške i agresivne, a ako je muškarac ambiciozan onda je on lider. Rješenje ovog problema nije 'budite dobre jedna rema drugoj' već gradite sustav koji će omogućiti ravnopravnost te omogućiti da na poziciji moći bude više prostora za žene pa će se nadmetanje staviti u zdrave okvire – rekla je direktorica Lider medije.

- Nije samo do nas, nešto je i do sustava, ali na nama je izgradnja tog sustava. Zato sljedeći puta kada čujete da je žena ženi vuk navedite i nekoliko dobrih karakteristika vučica; recimo da su lojalne svom čoporu i da su snažne – naglasila je Božanić Ivanović dodajući i da svatko zna da prava liderica postaneš tek onda kada stvoriš drugu lidericu.

Pozdravnim je govor održala i Magdalena Stoytcheva, generalna direktorica L'Oréal Dermatological Beauty divizije za Adria-Balkan regiju i članica uprave L'Oreal Grupe za Adria-Balkan regiju.

Žene u biznisu 2025. Magdalena Stoycheva

Žene u biznisu 2025. Magdalena Stoycheva

Stoytcheva je napomenula da u L'Oréalu duboko vjeruju u snagu i potencijal svake žene i njezin jedinstven doprinos ne samo u biznisu nego i u široj zajednici. Podsjetila je da upravo zato njezina kompanija već 20 godina osnažuje mlade znanstvenice kroz program 'Za žene u znanosti'.

- Želimo kreirati industriju ljepote koja mijenja svijet i posvećeni smo tome te želimo istaknuti da ljepota nije samo estetika već je itekako moćna. Industrija ljepote ima velik ekonomski utjecaj te godišnje globalno generira čak dvjesto milijardi eura, a iza te ekonomske snage stoje žene – rekla je Stoytcheva.

Napomenula je da L'Oreal kao vodeća kozmetička kompanija zapošljava više od 65 posto žena što se vidi i na menadžerskoj razini.

- Godinama podupiremo ovu konferenciju jer vjerujemo da su osnažene žene pokretač ekonomije i društvenih promjena – zaključila je Stoytcheva.

Lider digital
čitajte lider u digitalnom izdanju