Anime

Japanski crtani likovi postali su novi marketinški mamac

Streaming-div Netflix nedavno je potvrdio da je anime izašao iz niše, iz žanra se prometnuo u medij koji prati raznolike demografske skupine u cijelome svijetu, a ne samo u domicilnoj Aziji. U taj svijet uključuju se i brendovi

Koji sat prije nego što sam počela pisati ovaj tekst, prvi sam put primijetila da zaposlenik moje omiljene kvartovske mesnice ima prilično zanimljivu tetovažu – cijela mu je ruka prekrivena likovima iz 'Pokémona'.

Iako me prva pokemonska groznica s početka novoga milenija zaobišla, no onda me sustigla godinama poslije zahvaljujući mojoj osmogodišnjoj kćeri, da parafraziram slavnu Carrie Bradshaw, nisam mogla ne zapitati se: 'Jesu li ti japanski animirani likovi za mog mesara samo simpatična stvorenja ili možda njegov osobni vremeplov, mali komad djetinjstva koji je odlučio trajno urezati pod kožu?'

Koji god da je odgovor točan, činjenica je da su Pokémoni, ali i mnogi drugi likovi iz japanskog svijeta animea,​ fenomen koji uspijeva ostati relevatan naraštajima. Upravo je tu tezu potvrdio streaming-div Netflix koji je objavio da je žanr animea jednostavno eksplodirao na toj platformi, izašao iz niše i postao čisti mainstream.

Ovaj članak je dostupan prijavljenim korisnicima.
Registrirajte se bez troška i otvorite vrata Liderova sadržaja – prvih pet zaključanih članaka svakog mjeseca čeka na vas.
Lider digital
čitajte lider u digitalnom izdanju