
[LIDER AKADEMIJA] Rad sa zahtjevnim klijentima i rješavanje prigovora
![[LIDER AKADEMIJA] Rad sa zahtjevnim klijentima i rješavanje prigovora](/media/2021/04/20/2320837/H-2320837-1245.webp?1740973797)
Teški klijenti iscrpljuju energiju, resurse, novac iz Vašeg poslovanja, ali način na koji se odnosite prema njima predstavlja vrijedno iskustveno učenje za svakog od nas.
Rad sa zahtjevnim klijentima i rješavanje prigovora prvi je od deset modula na Liderovoj online akademiji o prodaji, koja se održava od 29. travnja do 1. lipnja na Zoom platformi. Akademija okuplja iskusne predavače koji na interaktivnim online radionicama obrađuju razne aspekte prodajnog procesa. Modul 'Rad sa zahtjevnim klijentima i rješavanje prigovora' održava se 29. travnja, a vodi ga Gordana Kadoić, poslovna, mentorica i korporativna trenerica.
Jeste li znali da je vaš najnezadovoljniji kupac ujedno i najbolji izvor učenja? Svaki klijent/kupac koji nam je težak u komunikaciji određeni je trošak za poslovanje naše tvrtke. Njihovo ponašanje uglavnom je razlog nezadovoljstva zbog razine usluge. Ponekad je u pitanju njihova osobnost, koja se možda ne podudara s vrijednostima vaše tvrtke ili imaju takva očekivanja koja nadmašuju vaše mogućnosti. Kada se u poslu suočavate s takvim klijentima, to postaje izrazito stresno i ponekad ne znate kako se nositi s tim. Na edukaciji ćete saznati kako prepoznati teške klijente, koji su osnovni koraci i kako se nositi s takvim ljudima, možemo li teškog ili ljutitog klijenta pretvoriti u zadovoljnog kupca, u kojim situacijama postaviti granice, kako izbjeći neugodnosti u budućnosti te što u takvim situacijama možete obećati.
Modul 'Rad sa zahtjevnim klijentima i rješavanje prigovora' vodi Gordana Kadoić, magistrica ekonomije, stručnjakinja za upravljanje tvrtkama, razvojem lidera, razvojem prodajnih timovima i menadžera, započela je karijeru prije 25 godina i od tada je sudjelovala u svim oblicima prodaje penjući se po managerskim stepenicama mnogih domaćih i međunarodnih tvrtki.
U proteklih pet godina intenzivno radi s malim i srednjim poduzetnicima na unaprjeđenju njihovog poslovanja i pomaže im riješiti izazove poput: organizacije poslovanja i procesa prodaje, povećanja prihoda, otvaranja novih kanala prodaje i izlaza na inozemna tržišta, a posebnu pozornost posvećuje razvoju zaposlenika, njihovih kompetencija i priprema ih za preuzimanje liderskih funkcija unutar tvrtke. Gordana je održala više od 300 edukacija, treninga, radionica i seminara u zemlji i inozemstvu.
Nositeljica je prve diplome Škole trenera by Elevate i članica je EMCC-a (Europskog vijeća za mentoring i coaching). Godine 2019. pridružuje se alumnima Cherie Blair Foundation nakon završetka procesa mentoriranja za žene poduzetnice širom svijeta. Unutar ženske poduzetničke mreže Women in Adria volontira kao mentorica ženama koje žele napredak u karijeri.
Više o Lider online akademiji 'Kako povećati prodaju' i o modulu 'Rad sa zahtjevnim klijentima i rješavanje prigovora' možete naći ovdje.
{embed_digitalno_izdanje}{/embed_digitalno_izdanje}
