Korisnici američkih dejting platformi zabrinuti su zbog inflacije te smatraju da će ona imati nepovoljan utjecaj na njihov ljubavni život
Nakon što je samcima planove o potrazi idealnog partnera pomrsila globalna pandemija, sad im probleme stvara – inflacija. Kako prenosi Bloomberg, američke dejting platforme izvještavaju o tome kako su njihovi korisnici zabrinuti zbog rasta cijena te smatraju da bi se nepovoljna ekonomska situacija mogla odraziti i na njihov ljubavni život.
Tako, primjerice, aplikacija Hinge navodi da od tri tisuće korisnika, 41 posto brinu troškovi izlaska na spojeve. Među njima, najzabrinutiju su predstavnici generacije Z koji se boje da će se troškovi u narednim mjesecima udvostručiti. Platforma OK Cupid je pak saznala da 34 posto od 70 tisuća korisnika misli da inflacija utječe na njihov ljubavni život, jer će zbog viših troškova definitivno izlaziti na manje spojeva.
Hardballing trend
S problemom troškova izlaska na spojeve, samcima će pomoći pandemija. Naime, kako je za Bloomberg, izjavio jedan od direktora u Hingeu, Logan Ury, tijekom pandemije korisnici su postali više open-minded kad su u pitanju izlasci na spojeve te umjesto restorana i kafića birali kreativnije varijante poput piknika, posjete lokalnim farmama ili organiziranja večera kod kuće. One su ujedno i jeftinije tako da će se na kreativne, 'pandemijske' spojeve izlaziti i tijekom inflacije.
Zanimljivo, za razliku od mjeseci provedenih u lockdownu kada su se tražili odgovorni partneri koji brinu o zdravlju, sada su atraktivniji oni koji su financijski stabilni i štede. Tako su, primjerice, u posljednja tri mjeseca korisnici OkCupida koji su naveli da paze na budžet ostvarili 14 posto više matcheva (slaganja) i sedam posto više likeova od onih koji to ne rade. Također, izgledno je da će inflacija u svijetu izlazaka na spojeve dodatno ojačati trend takozvanog hardballinga koji se odnosi na, slikovito rečeno, stavljanje karti na stol, odnosno iznošenje očekivanja, želja i potreba već na prvom spoju da poslije ne bi bilo 'nismo znali'.