Znanja

Čak 80 posto kompanija mjeri uspjeh aktivnosti na društvenim medijima

Društveno poslovanje - pomak kompanija od same prisutnosti na društvenim platformama prema strateškom uključivanju u konverzacije na društvenim mrežama pravac je u kojem se kreću vodeće globalne kompanije.

Naime, globalna studija Ketchuma i FedExa o trendovima u komunikaciji putem društvenih mreža pokazala je da se radi o angažmanu koji cilja na podršku poslovnim ciljevima, njegovanju naklonosti potrošača prema brendu i stvaranju dodane vrijednosti.

Anketa provedena u suradnji s preko 50 direktora marketinga i korporativnih komunikacija američkih i međunarodnih kompanija pokazala je kako kompanije vjeruju u učinkovitost društvenih medija u izgradnji odnosa s potrošačima (51 posto), općom javnosti (52 posto) i partnerima i dobavljačima (40 posto). Pored njih, kompanije sve više vremena i pažnje ulažu u izgradnju odnosa s vlastitim zaposlenicima putem vanjskih društvenih platformi i uz poboljšanu društvenu funkcionalnost vlastitih platformi poput intraneta.

Više od polovice kompanija koje su sudjelovale u istraživanju (64 posto) izjavilo je kako su se struktura i uloge unutar odjela marketinga, odnosa s javnošću i ljudskih resursa znatno promijenile kao posljedica društvenog poslovanja. Značajna uloga u evoluciji društvenog poslovanja može se pripisati i rukovodećem kadru kompanija, koji je shvatio kako su društveni mediji neophodna komponenta za poslovni uspjeh.
Većina kompanija (80 posto) redovito provodi neki oblik mjerenja uspjeha svojih aktivnosti na društvenim medijima, ali se i suočava s izazovima prilikom mjerenja dosega eksternih javnosti. U traženju načina kako izmjeriti povrat investicije u društvene medije, 84 posto kompanija fokusira se na podatke o angažmanu ciljanih javnosti na društvenim mrežama, 69 posto ih prati broj prikaza željenih poruka, 53 posto analizira utjecaj koji su ostvarili, dok ih 51 posto procjenjuje tonalitet poruka i povratnih informacija od svojih ciljanih javnosti.

- Ova studija pruža nam dinamičan prikaz razvoja modernog poslovanja i ubrzanog rasta prisutnosti kompanija na društvenim platformama. Mlađa publika očekuje interakciju sa svojim omiljenim brendovima i proizvodima putem društvenih platformi, a kompanije i industrije koje izgrade i uspostave dugoročne odnose s njima imat će od toga velike koristi u budućnosti - kaže Marina Čulić Fischer, direktorica Ketchumovog ekskluzivnog zastupnika za Hrvatsku, agencije Pleon Partner.

Lider digital
čitajte lider u digitalnom izdanju
vezani članci