U novom Liderovu specijalnom izdanju ‘Brendovi‘ stiže prva pomoć za sretni suživot sa svim živim i neživim tvorevinama koje su obilježene makar zvučnim imenom, ako im identitet dodatno ne krasi još i neka prestižna oznaka poput pečata kvalitete.
Stručnjaci za brendove odavno su zaključili kako treba jačati vezu s potrošačima i njegovati njihovu vjernost, ali nisu baš svi računali da će se brendovi stalno morati pravdati, opravdavati i dokazivati da im prevare nisu ni na kraj pameti. U pokušaju da vrati povjerenje na tržište, specijal ‘Brendovi‘ donosi jednadžbu za uspješnu vezu. Zapravo, više formula za vjernost i njezino jačanje, a donosi i top-liste o najboljim brendovima.
Primjerice, predstavlja se top 100 najboljih globalnih brendova, deseterac kojemu potrošači najviše vjeruju, robne marke koje imaju najodanije potrošače, najuspješnije na društvenim mrežama, a doznaje se i na kojem je mjestu Hrvatska na aktualnoj rang-listi najjačih nacionalnih brendova. Da ne bi baš sve bilo predvidljivo, tu su i malo drukčije top liste od onih na koje su navikli čitatelji poslovnih izdanja: playliste koje se čuju iza ‘buba u ušima‘.
Neupitno je da kompanije vole označavati sebe i svoje proizvode i usluge oznakama kakvoće i popularnosti. Da se u pitanje ne dovede zašto ih nose, mora biti jasno i tko ih je i kako odabrao. Objašnjava se to u priči naslovljenoj ‘Pošto marka?‘ u kojoj se kategorično sugerira da tržišna snaga oznaka ne bi smjela završavati upitnicima. Ili???
Ironiju na stranu, ‘Brendovi‘ se bave i ‘brand trackingom‘ prateći bezbolnu krivulju životnog ciklusa, lovom na trolove najavljujući početak humane likvidacije, izbrušenim zvjezdanim potencijalom (pape Franje I.) i nebrušenim talentom (Hrvatske). Demokratičnije pak ne može sudeći prema priči o suvremenim ambasadorima brenda s kojima ste zacijelo na ‘ti‘, a razotkrivaju se i zviždači koje trpimo. Isto vrijedi i za novu golotinju.
Specijal ‘Brendovi‘ koji je na tržištu uz Lider od 17. travnja (16. travnja u Zagrebu) donosi i brdo provokativnih kampanja, a i upozorenja potaknuta iskorakom brendova u virtualnu stvarnost. Brižno bodri da treba dići glavu u paralelnim svjetovima jer prijeti potop biblijskih razmjera, a budući da aplikacije podržavaju mnogo više od sekstanja, ‘Brendovi‘, među ostalim, savjetuju da ne ulazite u zonu zombija.