Znanja

Pet načina za poboljšanje odnosa s klijentima i kupcima

Svaka kompanija ima svoj način za unapređenje odnosa između tvrtke i klijenata. Ako mislite kako je vaša kompanija posebna, pogledajte što portal Entrepreneur savjetuje.

Svaki kupac i klijent je bitan za kompaniju. Jednako su važni potencijalni klijenti kao i vjerni potrošači. Novo doba je sa sobom donijelo i brojne promjene u tom segmentu. Danas se uvelike cijene programi vjernosti i činjenica kako između mnoštva klijenata i kupaca, vaša kompanija vidi one najvjernije. Kako biste se odvojili od mase sličnih kompanija koje jednoličnim načinom pokazuju brigu svojim potrošačima, potral Entrepreneur preporuča pet načina za poboljšanje odnosa s klijentima i kupcima.

1. Popravite svoje "Hvala"

Većina kompanija ima svoje službene mailove zahvale i poruke na web stranicama. Tim načinom se klijentima obraćate kao masi potrošača, a ne pojedincu koji je važan za kompaniju. Iako je teško, pogotovo kada se radi o velikom broju ljudi kojima se treba obratiti, napisati nešto posebno i drugačije, ima prostora za napredak. Umjesto da samo pošaljete mail sa zahvalom, možete i dodati kontakte na koji vam se klijenti i potrošači mogu obratiti, posebne pogodnosti koje nudi vaša tvrtka i najave za buduće planove.

2. Optimizirajte kanale povratnih informacija

Na razne načine klijenti daju kompanijama povratne informacije o iskustvu koje su imali. Omogućite i vi svojim partnerima da na jednostavan način mogu reći kritiku ili pohvaliti dobar rad.

3. Ne gledajte samo one nezadovoljne

Većina kompanija se ozbiljnije usmjeri na potrebe korisnika u trenutku kada korisnici više ne žele surađivati s njima. Tada je već prekasno jer je šteta učinjena. Slušajte i sitna "gunđanja" vjernih klijenata kako s vremenom nebi došlo do prestanka suradnje.

4. Zadužite nekog od zaposlenika da se bavi samo ovim segmentom

Ako se vaša kompanija osvrće na kritike suradnika samo jednom godišnje, znači da ne marite. Organizirajte se na način da barem jednom tjedno, ako ne i češće, provjerite što smeta, a što odgovara vašim klijentima.

5. Ne mislite samo na dobit i gubitke

Većina kompanija se usmjerava na dobit i gubitke. U tom segmentu je sve aktualno i precizno, dok se segment koji omogućuje poslovne rezultate najčešće zanemaruje. Iako treba uložiti dosta truda kako bi se u svakom trenutku znalo kako tržište reagira, taj trud se isplati. Lojalnost klijenata ovisi o vama, a ne klijentu. Ako je zadovoljan, vi i vaša kompanija ste zaslužni za to zadovoljstvo. Jednako tako ste odgovorni i za nezadovoljstvo.

Lider digital
čitajte lider u digitalnom izdanju