Hrvatska
StoryEditor

Franck predstavio novu aplikaciju Kava&Kava

11. Lipanj 2014.
Piše:
lider.media

Franck je lansirao platformu Kava&Kava, besplatan alat za promociju i direktnu komunikaciju s gostima koji omogućava i kreiranje vlastitog programa vjernosti.

Aplikacija je predstavljena danas u zagrebačkom Supercaffeu. Riječ je o marketinškoj, prodajnoj i tehnološkoj inovaciji namijenjenoj ugostiteljskim objektima i njihovim gostima.

Kava&Kava zamišljena je tako da integrira društvene mreže, ugostiteljske objekte i mobilne uređaje. Projekt su predstavili Dražen Posavčević, Franckov brend menadžer, i Nikola Vrdoljak, stručnjak za digitalne komunikacije.

Aplikaciju možete besplatno skinuti s Apple AppStorea i Google Playa. Omogućava korisnicima praćenje akcija i događanja u kafićima, a na označenim Kava&Kava lokacijama moguće je sakupljati bodove. Osim toga, na društvenim mrežama možete obaviti ‘check-in‘ i pozvati prijatelje na kavu. Sakupljeni bodove mijenjaju se za nagrade koje kafići nude, ali nagrađuje i sam Franck.

- Kava&Kava platforma nastala je temeljem naše želje da, kao lider u espresso kategoriji, pružimo još veću podršku svojim partnerima u HoReCa kanalu te da njihove goste, odnosno naše krajnje potrošače, dodatno nagradimo za vjernost. Ugostitelji su odmah prepoznali prednosti i promotivni potencijal koji im na ovaj ili onaj način pružamo pa se platformi u vrlo kratkom roku priključilo više od 700 lokala, a smartphone aplikaciju i prije službenog predstavljanja preuzelo je oko 3000 korisnika. – izjavio je Posavčević.

Franck na ovaj način postaje prva kompanija na europskom tržištu hrane i pića koja ugostiteljskim partnerima nudi inovativna rješenja za učinkovitu komunikaciju s gostima, program vjernosti i unapređenje posla.

Ideja je, zaključuje Vrdoljak, stvoriti community, odnosno omogućiti ugostiteljima da imaju pregled stalnih gostiju, platformu za oglašavanje, ali i mogućnost nagrađivanja vjernih gostiju.

22. studeni 2024 18:54