Aktualno
StoryEditor

Reputacija na bildanju: Poslovni ugled ne može se fejkati

11. Svibanj 2019.

Poslovni ugled ne stječe se brzo i ne dostiže lako, a jednom kada se u tome uspije, potrebno je sve učiniti kako bi se održao. Njime se osvajaju i zadržavaju potrošači, pa ugled može značiti opstanak ili propast na tržištu. Dobro to zna Rolex, već četvrtu godinu zaredom predvodnik popisa 100 najuglednijih svjetskih tvrtki koji svake godine sastavlja Institut za reputaciju, vodeći u davanju usluga mjerenja i upravljanja ugledom.

Podaci za 2019 Global RepTrak® 100 dobiveni su istraživanjem provedenim među više od 230.000 ispitanika u 15 zemalja, a na sami vrh uz Rolex zasjeli su grupa Lego i Walt Disney Company.

TOP 10 Najuglednije tvrtke 2019.

  1. Rolex
  2. The LEGO Group
  3. The Walt Disney Company
  4. Adidas Group
  5. Microsoft
  6. Sony
  7. Canon
  8. Michelin
  9. Netflix
  10. The Bosch Group

Izvor: Reputation Institute, Global RepTrak® 100, 2019.

Ugled nikad ne dolazi preko noći i zahtijeva kontinuiran rad i promišljanje o svakom idućem koraku, istaknuo je Daniel Ackermann, glavni izvršni direktor u Degordianu, a tvrtke na vrhu spajaju vrhunski proizvod i autentičnu komunikaciju te su njihovi proizvodi ili usluge na neki način promijenili svijet nabolje. Dodaje kako je danas, kada ima toliko brendova i konkurencija raste svaki dan, jako važno ostati dosljedan sebi i autentičan – iz toga dolazi prepoznatljivost i pozitivna percepcija javnosti.

Listu 100 najuglednijih pogledajte ovdje.

Opširniji tekst možete pročitati u specijalu Brendovi koje možete naći uz novo izdanje Lidera - tiskano ili digitalno.

21. studeni 2024 16:02