Na regionalnoj reviji najboljih kampanja BalCannes agencije koje posluju u okviru I&F McCann Grupe imale su najviše radova, čak šest u 25 najboljih projekata, od čega su tri kampanje osmislili i realizirali kreativci agencija McCann Zagreb i Fahrenheit.
Kampanja ‘‘Rollover‘‘ sa simpatičnim trojcem kreirana je za brand Bonbon Hrvatskog Telekoma kao vodeće telekomunikacijske kompanije u Hrvatskoj, za HEP je napravljena sportska himna s gotovo 700.000 pogleda na društvenim mrežama, a humanitarna akcija ‘‘Superseniori‘‘ u suradnji sa zakladom Zajednički put senzibilizirala je javnost o problemima integracije starijih osoba u društvo.
- Ponosni smo što su kampanje koje smo realizirali zajedno s kolegama iz Fahrenheita izabrane među 25 najboljih projekata na BalCannesu, čime smo značajno doprinijeli i uspjehu naše agencijske mreže. Ovo je zaista vrijedno priznanje jer dolazi od oglašivača – onih koji iniciraju kreativni proces. Zahvaljujemo našim klijentima kao partnerima koji su podržali hrabre ideje, stručnom žiriju koji je prepoznao njihovu kvalitetu i agencijskom timu koji je sve to realizirao, istaknuo je direktor agencije McCann Zagreb Mario Fraculj.
Pored ove tri kampanje McCann Zagreb u 25 najboljih regionalnih kampanja izabrane su i kampanje agencija koje posluju u okviru I&F McCann Grupe - Sledi gi avanturite na Bitolskoto cupe agencije McCann Skopje i Coca – Cola Simply Tastly App agencije McCann Beograd, dok je kampanja Lav Kokice agencije McCann Beograd dobila nagradu za Najbolji projekt koju je po prvi put dodijelio žiri novinara.
Na ovogodišnjem BalCannesu, regionalnoj reviji reklamnih kampanja koja se održala u okviru Weekend Media Festivala u Rovinju, sudjelovalo je rekordnih 57 agencija iz pet zemalja regije Jugoistočne Europe.