Poslovna scena
StoryEditor

Ledo bilježi godišnji rast izvoza sladoleda 30% na tržištima izvan regije

12. Svibanj 2016.
Piše:
lider.media

Inovativan pristup, moderna tehnologija i kvaliteta sirovina – to su temelji na kojima Ledo gradi svoju uspješnu strategiju osvajanja i zadržavanja izuzetno jake i stabilne pozicije u regiji, ali i ostatku svijeta.

Koliko se uspješno Ledo nosi i s najvećim svjetskim kompanijama u segmentu sladoleda potvrdilo je i zadnje istraživanje Euromonitora, prema kojemu Ledo čvrsto drži visok udjel na tržištu cijele Adria regije. Na svjetskoj razini Ledo je prepoznat kao dobar partner i ima jako dobru suradnju s nekim od najpoznatijih svjetskih kompanija, te bilježi godišnji rast izvoza 30% na tržištima izvan regije.

Kako su se pohvalili na korporativnim stranicama Agrokora, značajno priznanje za Ledo došlo je i iz Mintela, svjetski poznate globalne kompanija za business intelligence, koja je objavila opsežnu analizu portfelja Ledo proizvoda s posebnim naglaskom upravo na inovacije.

A među inovacijama ove sladoledne sezone izdvaja se Hešteg, sladoled na dva štapića, jedinstven po svom obliku u svijetu.

Nova sladoledna sezona bit će u znaku inovacija u vrlo širokom asortimanu za sve skupine vjernih Ledo potrošača.

- Pripremili smo se bolje nego ikad i izrazito smo optimistični, a osobno vjerujem da ćemo ove godine  srušiti sve rekorde i tako ostvariti najbolju godinu do sad. Optimizam gradimo na brojnim inovativnim proizvodima, ciljamo nove potrošačke niše i uvodimo nove kategorije. Na tržištu otvaramo sladolednu sezonu s 44 nova sladoleda, izjavila je Ana Štebih, direktorica marketinga i razvoja Ledo d.d.

Ledo u svom cjelokupnom asortimanu ima čak 210 različitih sladoleda, a  trećinu svoje proizvodnje izvozi na više od dvadeset stranih tržišta u Europi, Africi i Aziji.

20. travanj 2024 09:03