Aktualno
StoryEditor

Volo: Ne pronađu li tvrtke višu svrhu od profita, prijeti im propast u modernoj ekonomiji

05. Prosinac 2018.

- Trenutno u svijetu imamo krizu povjerenja. Povjerenje u kompanije, nevladine organizacije, medije i vlade pada diljem svijeta, i to je zabrinjavajući podatak, poručila je Karin Volo, direktorica Evoloshena, internacionalne kompanije za korporativno podučavanje i autorica bestselera ‘Engage!‘ u nastavku HR konferencije u suorganizaciji Udruge U4HR i Lidera.

Ključna stvar za Volo je povjerenje i intuicija, kako u poslovnom tako i u privatnom životu. Ako imate osjećaj da nešto nije onako kako bi trebalo biti, ali ne možete to racionalno objasniti, vjerujte svojoj intuiciji svejedno, poručuje Volo.

>>> Hrvojka Kutle: Ako zaposleniku i klijentu ne damo razlog da ostanu, drugi će im dati razlog da odu

Temelji korporativne kulture u dobroj kompaniji, tvrdi Volo, trebale bi biti suradnja, kreativnost, povezanost, zabava i osobni doprinos. Kada se tih pet stvari pridoda viša svrha, onda se dogodi nešto ‘magično‘ što privlači nove i zadržava trenutne zaposlenike, kaže Volo.

Istaknuvši da je od 2000. do danas više od pola Fortune 500 kompanija nestalo ili bankrotirano, Volo je skrenula pozornost na novo istraživanje koje predviđa da će do 2025. godine nestati zapanjujućih 40 posto kompanija iz Fortune 500, ne fokusiraju li se tvrtke na svrhu umjesto na profit.

Zanimljivost koju je istaknula Volo su rezultati Gallupovog istraživanja koje ukazuju da je korporativna kultura u Hrvatskoj uznapredovala u posljednje četiri godine. Naime, studija pokazuje povećanje angažmana zaposlenika u Hrvatskoj, koja je s mizernih 2 posto, s kojim je čvrsto držala začelje, skočila na ipak nešto respektabilnijih 13 posto ljudi koji se osjećaju angažirano na radnom mjestu.

22. studeni 2024 18:52