
Predsjednik Uprave PBZ-a Božo Prka i Mijo Jukić, direktor Podružnice Zagreb danas su svečano otvorili novu poslovnicu u Zagrebu, u naselju Špansko. Nova poslovnica prva je poslovnica PBZ-a sa novim vizualnim identitetom
U skladu sa strateškim rebrandingom, sve banke članice Grupe Intesa Sanpaolo, pa tako i PBZ, dobile su novi ujednačeni logo, s tom razlikom da PBZ zadržava crvenu boju kao svoju tradicionalnu dok će ostale članice uvesti zelenu boju u imena svojih banaka. Strateški rebranding ima za cilj jačanje prepoznatljivog identiteta u svih 12 zemalja srednje i istočne Europe i Sredozemlja gdje Intesa Sanpaolo djeluje putem svojih banaka kćeri.
Novi logo predstavlja rimski akvadukt koji na simboličan način komunicira čvrstoću i tehnološki razvoj, a u širem smislu prosperitet i život. Na taj način akvadukt oslikava društvenu odgovornosti i korisnost Grupe prema čitavoj zajednici.Na svečanosti otvorenja nove poslovnice uručene su i novčane donacije, svaka u vrijednosti od 10.000 kuna, Dječjem vrtiću "Sunčana" iz Zagreba te Župi „Blagovijesti navještenja Gospodinova“, navodi se u priopćenju PBZ-a.