Kako osigurati glatku tranziciju između generacija u obiteljskim tvrtkama ili kako se obiteljske tvrtke snalaze u napetosti između profitabilnosti i društvene odgovornosti? To su samo neka pitanja na koja će se odgovoriti na 15. Liderovoj konferenciji ‘Budućnost obiteljskih tvrtki‘ koja će se održati u petak, 8. ožujka 2024. u hotelu Zonar u Zagrebu.
Obiteljske tvrtke su neizbježan faktor gospodarstva svake zemlje a pretpostavka je da u Hrvatskoj više od 50 posto zaposlenih proizlazi iz takvih obiteljskih tvrtki, što samo po sebi govori o koliko se jakom i važnom subjektu radi. Zbog utjecaja obiteljskog poduzetništva na nacionalne ekonomije u mnogim razvijenim zemljama se sve više govori o potrebi primjena različitih programa i instrumenata ekonomske politike koje prepoznaju specifičnosti obiteljskih poduzeća. Zbog toga Lider već tradicionalno održava konferenciju o obiteljskim tvrtkama kako bi približio i istaknuo važnost i doprinos takvih tvrtki u gospodarskom razvoju, te kako bi pružili sve odgovore na najvažnija pitanja s kojima se susreću svi vlasnici obiteljskih tvrtki.
Jedno od važnijih pitanja svake obiteljske tvrtke je kako osigurati glatku tranziciju između generacija u tvrtki, a na to će pitanje na konferenciji odgovorit Ozren Hanžić, Franjo Sobočan i Marina Mihoković Dvorski. Dobar primjer dati će Pavo i Ivan Zubak koji će objasniti i dati primjer održivog zajedničkog djelovanja osnivača i druge generacije obitelji.
Također, očekuje vas i panel o financijskom aspektu razvoja i prijenosa poslovanja u obiteljskim tvrtkama koji će voditi Lovre Botica iz tvrtke Mazars. Uz navedeno, bit će riječi i o društvenoj odgovornosti obiteljskih tvrtki kao i o tome kako izgleda život poduzetnika kada ode u mirovinu o čemu će razgovarati Blaženka Urbanke osnivačica HSM informatike, Vitomir Klasić, bivši direktor i osnivač tvrtke Ivanićplast te osnivač IN2, Ante Mandić.
Osim službenog programa, na kraju konferencije dogovorena je i radionica ‘Komunikacija između osnivača i nasljednika‘ koju će voditi Hrvoje Bogdan, partner i direktor Adizes SEE Hrvatska.
Konferencija je namijenjena vlasnicima i menadžerima koji rade ili će raditi u obiteljskim tvrtkama, pravnicima, konzultantima, predstavnicima državnih institucija kojima je u interesu da se obiteljske tvrtke što bolje i brže razvijaju, financijskim institucijama te savjetnicima za specifične teme za obiteljsko poduzetništvo.
Zlatni sponzor konferencije je tvrtka Mazars Hrvatska, a partneri na projektu su CEPOR i Adizes SEE.
Svoje mjesto na konferenciji možete osigurati prijavom na linku.