Nedi Zubović Mihaljević vole tepati da je ‘vizionarka sigurnog roditeljstva‘ i ona to doista jest jer se njena, regionalno uspješna tvrtka, Mikoredra, bavi distribucijom dječje opreme, odnosno brendova kojima su temeljne vrijednosti sigurnost i kvaliteta, ali proizvodnjom popularnih dječjih ‘pelica‘, domaćeg brenda obuće Baobaby.
Ova zanimljiva poduzetnička priča majke četvero djece i bivše investicijske bankarice, počela je na porodiljnom kad je poželjela svom djetetu kupiti najsigurniju autosjedalicu, a nje, pogađate, nije bilo na domaćem tržištu. Kako je uspjela na porodiljnom izgraditi biznis i proširiti ga na čak osam regionalnih tržišta, otkrila je novinarki i voditeljici Sandri Babić u novoj epizodi Liderova podcasta. Podijelila je i što mame s različitih tržišta vole i kupuju, kako stoji s time-managementom, što je motivira, koje poduzetničke i osobne vrijednosti želi prenijeti svojoj djeci, ali i što za nju znači inovativno upravljanje biznisom.
Ne propustite još jednu inspirativnu epizodu Liderova podcasta dostupnu na našoj mrežnoj stranici i YouTube kanalu, a kratke isječke možete pratiti na TikToku, Instagramu, YouTubeu, Facebooku ili LinkedInu.
POGLEDAJTE CIJELU EPIZODU PODCASTA: