Tvrtke i tržišta

HR direktori vodećih tvrtki: Ljudi su srce poslovne strategije

Kako A1, Coca-Cola, Kaufland, JGL i Atlantic pozicioniraju ljudske potencijale kao stratešku funkciju i koriste AI za automatizaciju procesa

Na devetoj Liderovoj HR konferenciji u zagrebačkom hotelu Zonar održan je panel o strateškom pozicioniranju HR funkcije u kojem su sudjelovali direktori ljudskih potencijala iz pet vodećih kompanija u Hrvatskoj. Panel je moderirala Lara Šubić Šuša, voditeljica HR konzaltinga u Selectio Grupi.

Od podrške do strateškog centra

Blaž Ferenc, direktor za ljudske potencijale, korporativne komunikacije i održivost poslovanja u A1 Sloveniji i A1 Hrvatskoj, odmah je na početku rasprave naglasio transformaciju koju je HR funkcija prošla u posljednjih nekoliko godina.

- Mi smo već godinama unazad prilagodili samu funkciju, dakle nije samo funkcija podrške, već strateška funkcija o kojoj se priča na najvećoj razini menadžmenta. Što se tiče same strategije, neću reći ništa previše novo ako kažem da je sve više fokusa na razvoj kompetencija budućnosti, od AI-ja do svega što dolazi, ali naravno i upravljanja ljudima u svemu tome - objasnio je Ferenc.

Ključno za A1 je da HR funkcija ne samo da priča o novim alatima već ih i aktivno koristi u vlastitim procesima.

- Druga stvar koja je važna da mi sami koristimo sva znanja koja pružamo drugima u svojim procesima, znači da HR funkcija barata podacima, koristimo AI, automatiziramo procese da se bavimo temama koje su nam važne - dodao je.

Zaposlenik u centru ekosistema

Ida Hohnjec, direktorica za ljude i kulturu u Coca-Cola HBC Hrvatska, naglasila je holistički pristup koji njezina kompanija primjenjuje u strateškom planiranju.

BESPLATNO nastavite čitati ovaj članak
Registrirajte se bez troškova i otvorite vrata Liderova sadržaja. Prvih 5 zaključanih članaka vam poklanjamo svaki mjesec.
Lider digital
čitajte lider u digitalnom izdanju